کد خبر: ۲۶۱۳۱۸
زمان انتشار: ۲۰:۱۲     ۲۴ مهر ۱۳۹۳
مدافع تيم استقلال تهران که تا به اينجاي فصل مصدوم بوده و براي استقلال بازي نکرده است از يکشنبه به تمرينات استقلال برمي‌گردد.
به گزارش پایگاه 598، حنیف عمران‌زاده در گفت‌وگو با "ورزش سه" گفت: مصدومیتم تقریبا برطرف شده و در حال حاضر تمرینات هوازی را انجام می‌ دهم و از شنبه یا یکشنبه به تمرینات گروهی تیم اضافه می‌ شوم و از بازی بعدی استقلال در لیگ‌برتر به صلاحدید کادرفنی، می‌ توانم بازی کنم.

وی افزود: من حدود 2ماه و نیم است که مصدوم هستم و برای اولین بار است که این همه مدت بیرون هستم و واقعا در این مدت اذیت شدم و خیلی سخت گذشته است.

مدافع استقلال در مورد اینکه چقدر استقلال از نبودنش ضرر کرده بیان کرد: این را باید کارشناسان و مربیان نظر بدهند که آیا استقلال از نبودن من ضرر کرده یا نه ولی خودم فکر می‌ کنم که بازیکنان جایگزین خیلی خوب عمل کردند و تیم ما متکی به یک یا دو بازیکن نیست و جانشینان خوبی برای بازیکنان اصلی در تیم وجود دارد. من هم به بازیکنان جایگزین روحیه می‌ دادم و با آنها صحبت می‌ کردم و بچه ها را می‌ خنداندم تا با انگیزه بیشتری بازی کنند.

عمران‌زاده در پایان در مورد شانس برای حضور در تیم‌ملی در جام ملت ها، اظهار داشت: این دیگر به نظر کارلوس کی‌روش برمی گردد که من را دعوت کند یا نه. من هم سعی می‌ کنم بعد از بازگشتم اول برای استقلال مفید باشم و بعد به حضور در تیم‌ملی فکر کنم ولی شانس حضور در تیم‌ملی را دارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها