کد خبر: ۲۶۱۱۵۵
زمان انتشار: ۰۹:۳۸     ۲۴ مهر ۱۳۹۳
صبح امروز کامیون کشنده حامل بار آهن که در سیستم ترمز دچار نقص شده بود،‌ با تدبیر دو مامور پلیس راه متوقف و جان ده‌ها تن از خطر رهایی یافت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، صبح امروز ستوان یکم نجات یاسمی و کارمند رضا کافی در حال گشت جاده‌ای در محور ایلام – مهران بودند که متوجه حرکت‌های عجیب یک غول ‌آهنی که بار آهن داشت،‌ شدند.
 
این کشنده آهنی با سرعت بیش از 80 کیلیومتر در حال حرکت بود و سرعتش هر لحظه اضافه می‌شد،‌ خودرو‌های روبرو به خارج از جاده می‌رفتند تا جان خود و سرنشینان داخل خودروشان را از برخورد با این کامیون نجات دهند.
 
ماموران گشت پلیس راه،‌ با دیدن این وضعیت سریعا آژیر کشان خود را به هر طریقی بود به کنار کامیون رسانده که با فریاد‌های راننده متوجه شدند که ترمز خودرو دچار نقص فنی شده و راننده نیز در کنترل کشنده آهنی ناتوان است و هر لحظه امکان دارد فاجعه جبران ناپذیری در این جاده رخ دهد.
 
جان ده‌ها خانواده و فرد در خطر بود ‌و ماموران پلیس راه باید فکری می‌کردند تا از جان هموطنان محافظت کنند. یاسمی و کافی در شرایط دشواری بودند و تصمیم گیری درست و سرعت عمل بالا تنها راهی بود که می‌توانست از وقوع حوادث جلوگیری کند.
 
ماموران تصمیم خود را گرفتند،‌ کافی پایش را بر روی پدال گاز فشار داد و از کامیون سبقت گرفت و یاسمی توانست با علائم هشداری خودرو‌ها را از خطر کشنده آهنی مطلع سازد و جاده را برای متوقف کردن کامیون ایمن کند.
 
خودروی گشت پلیس دوباره به سمت کامیون بازگشت و در لحظات نفسگیری که جانشان در خطر بود، با تلاش یکدیگر موفق شدند،‌ غول آهنی را مهار کرده و متوقف سازند،‌ هیچکس باورش نمی‌شد،‌که این حادثه به خیر گذشته باشد.
 
کوچترین اشتباه در این حادثه شاید باعث مرگ و مصدومیت ده‌ها نفر می‌شد،‌ ولی با اقدام ماموران پلیس راه این حادثه بدون هیچگونه صدمات جانی و مالی به پایان رسید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها