کد خبر: ۲۶۰۹۹۷
زمان انتشار: ۲۱:۰۹     ۲۳ مهر ۱۳۹۳
طي روزهاي گذشته اخبار ضد و نقيضي درباره شب زنده‌داري بازيکنان پرسپوليس در اردوي کيش و حضور در جنگ‌هاي شبانه اين جزيره منتشر شد که سرپرست اين باشگاه اعلام مي‌کند تاکنون گزارشي در اين باره به دست‌شان نرسيده است.
به گزارش "ورزش سه"، حضور بازيکنان پرسپوليس در اردوي کيش همانطور که انتظار مي رفت با حرف و حديث فراواني همراه بود. در اين ارتباط شنيده مي‌شود برخي بازيکنان اين تيم تا پاسي از شب بيدار بوده‌اند و حضور در جنگ‌هاي شبانه اين جزيره هم حضور فعالي داشته اند. در اين ارتباط و نيز شرايط کلي اين باشگاه بهروز منتقمي، سرپرست اين باشگاه به ورزش سه توضيح مي‌دهد.

منتقمي در اين رابطه گفت: تا جايي که من اطلاع دارم و از سرپرست تيم گزارش گرفتيم چنين موضوعي صحت ندارد. مسلما اگر گزارشي در اين ارتباط به ما برسد برخورد خواهيم کرد و در کميته انضباطي باشگاه بررسي مي‌شود که در نهايت مشخص شدن آن همه باخبر خواهند شد.

وي ادامه داد: در اين ارتباط اگر به نتيجه اي برسيم مطمئنا اقدام خواهيم کرد و هيچ گونه تخطي در اين رابطه پذيرفته نيست. ما نه تنها از سرپرست تيم در اين رابطه گزارش خواهيم گرفت بلکه از طريق مختلف پيگيري مي‌کنيم.

سرپرست باشگاه پرسپوليس در رابطه با حضور و قرارداد مهرداد پولادي با باشگاه الشحانيه گفت: ما پيش از اين اظهار نظري نکرديم و طبق قواعد سازمان ليگ و از آن طريق دنبال پيگيري حقوق باشگاه بوديم. اعتراض و دفاعيه‌مان در اين رابطه را به فدراسيون داديم و منتظر راي آنها هستيم.

وي افزود: ما به آينده ملي و ورزشي پولادي علاقه‌منديم و نمي‌خواهيم ضربه‌اي به او وارد شود و تنها دفاعيات خود را در اين ارتباط به فدراسيون داديم. مطمئنا هم پرسپوليس و هم پولادي در اين رابطه حق قانوني خود را دارند و بايد به آن برسند. هر رايي که فدراسيون بدهد ما آن را مي‌پذيريم و اگر قرار باشد به نفع ما باشد طبق آيين‌نامه فدراسيون خودشان پيگير ماجرا شوند.

منتقمي درباره رد پيشنهاد بازي دوستانه پرسپوليس و اتلتيکومادريد هم گفت: در شرايط فعلي تصميمي براي ديدار دوستانه خارجي نداريم. پيشنهاد ديدار دوستانه با اتلتيکو هم از طرف سازمان ليگ به ما داده شد و ما هم از مدير باشگاه اتلتيکو و هم از سازمان ليگ بابت اين پيشنهاد تقدير کرديم.

سرپرست باشگاه پرسپوليس در رابطه با اردوي نيم فصل اين تيم و احتمال برگزاري اردوي خارجي گفت: منتظر برنامه‌هاي حميد درخشان هستيم و همه چيز به تشخيص سرمربي تيم مرتبط است. مطمئنا سرمربي با بازيکنان و کادرفني‌اش جلساتي خواهد گذاشت و تصميم گيري درباره اردوي تيم با پيشنهاد سرمربي انجام خواهد شد.

وي افزود: نواقصي در اردوي کيش داشته‌ايم و بايد به دنبال رفع و تقويت آن باشيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها