کد خبر: ۲۶۰۹۹۱
زمان انتشار: ۲۱:۰۸     ۲۳ مهر ۱۳۹۳
مدير تيم‌ملي المپيک با برنامه صعود تيم به المپيک 2016 وارد صحنه شده است. او در سال 83 به عنوان نماينده شوراي اسلامي شهر تهران بدون هيچ پيشينه سياسي وارد شورا شد.
به گزارش ذ"ورزش سه"، کاشانی را اهالی فوتبال از حضورش در جام‌جهانی 2006 همراه گروه و کاروان فوتبال ایران شناختند. کاشانی از بهار سال 86 وارد هیات مدیره و روز 12 خرداد 86 مدیرعامل پرسپولیس شد. مدیریت رسمی کاشانی در عرصه ورزشی محدود به تیم پرسپولیس بود، او که حالا مدیر تیم‌ملی المپیک شده است. این چالش ها را در دوران مدیریت پرسپولیس داشته است.

1. کاشانی کارش را در خرداد 86 شروع کرد. او حمید استیلی را به عنوان سرمربی و خوردبین را به عنوان سرپرست پرسپولیس برگزید. استیلی، افرادی چون قطبی، مرزبان و عزیزیان را به عنوان دستیار خود انتخاب کرد.

2. مسائلی ویژه باعث شد قطبی سرمربی تیم شود. پرسپولیس با سرمربیگری قطبی بعد از 6 سال قهرمان لیگ فوتبال شد.

3. کاشانی در آستانه برنامه ریزی تازه برای پرسپولیس 87 بود که به علت اختلاف با مسوولان سازمان ورزش، استعفا داد و مسوولان هم استعفای او را پذیرفتند.

4. در پاییز 88، بعد از 18ماه دوری، سعیدلو از او خواست تا پرسپولیس را بار دیگر سروسامان دهد.

5. کاشانی از علی دایی، به عنوان جایگزین کرانچار بهره برد، پرسپولیس در لیگ چهارم شد و قهرمانی جام حذفی را به دست آورد. سرخپوشان بعد از 3 سال، استقلال را 2 ـ 1 و با گل دقایق پایانی کریم باقری بردند.

6. برای سال 89، کاشانی پرسپولیس را با علی دایی به مسابقات برد و هزینه ای که برای جذب بازیکن کرد از سال های 87 و 88 کمتر بود.

7. علیرغم 5 باخت متوالی میانه فصل، کاشانی، دایی استعفا داده را برکنار نکرد.

8. پرسپولیس قهرمان جام حذفی و تیم چهارم لیگ شد.

9. با پایان قرارداد دایی، کمیته فنی پرسپولیس، استیلی را از جمع 3 نفره درخشان، دایی و استیلی، سرمربی تیم کردند.

10. نتایج پرسپولیس چندان خوب نبود، بنابراین، کاشانی و گروه مدیریتی اش کنار گذاشته شدند.

بعد از سه سال، کاشانی که در کمتر از 3 سال مدیریت، صاحب 2 قهرمانی در جام حذفی و یک قهرمانی در لیگ شد، حالا می‌آید که مهمترین هدف او، ثبت چهارمین و البته مهمترین موفقیتش در فوتبال یعنی صعود با تیم المپیک به مسابقات 2016 ریو است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها