کد خبر: ۲۶۰۹۶۰
زمان انتشار: ۲۰:۵۴     ۲۳ مهر ۱۳۹۳
بهنام برزاي مهاجم جوان راه‌آهن در حال حاضر در خارج از کشور به سر مي‌ برد.
به گزارش "ورزش سه"، او در گفت‌وگویی که با مسوولان راه‌آهن داشته اعلام کرده که از سوی چند باشگاه آلمانی پیشنهادات خوبی را دریافت کرده و به همین دلیل راه‌آهن را به مقصد خارج از کشور ترک کرده است. این در حالی است که هیچ کدام از مسوولان راه‌آهن در این مدت خبری از او نداشته اند و حتی نمی‌ دانند که او در آلمان به سر می‌ برد یا کشور قطر. در این میان نکته جالبی اتفاق افتاد و آن به غیبت برزای در تمرینات تیم‌ملی امید به همین بهانه برمی گشت.

نلو وینگادا سرمربی تیم‌ملی امید نیز که از غیبت های گاه و بیگاه و بدون اطلاع برزای ناراحت به نظر می‌ رسید در گفت‌وگویی که با مسوولان راه‌آهن و حمید استیلی داشته از وضعیت برزای پرس و جو کرده و هنگامی که متوجه شده این مهاجم جوان به بهانه انتقال به تیم های آلمانی کشور را ترک کرده بسیار ناراحت شده است چرا که وینگادا در گفت‌وگویی که با راه‌آهنی ها داشته به صراحت اعلام داشته که باشگاه های اروپایی تا قبل از نقل و انتقالات ماه ژانویه قادر به جذب بازیکن نیستند و چطور برزای ماه ها قبل از این فرصت یارگیری تیم های اروپایی تیم‌ملی امید و تیم باشگاهی اش را ترک کرده است.

جالب ترین نکته اینجاست که وینگادا به حدی از این مهاجم جوان ناراحت بوده که در گفت‌وگو با مسوولان باشگاه راه‌آهن صراحتا اعلام کرده تا زمانی که او به عنوان سرمربی تیم‌ملی امید در ایران مشغول به کار باشد دیگر بهنام برزای را به تیم‌ملی امید ایران دعوت نخواهد کرد. گفتنی است که مسوولان باشگاه راه‌آهن در گفت‌وگو با "ورزش سه" این خبر را تایید کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها