کد خبر: ۲۶۰۹۴۹
زمان انتشار: ۰۵:۰۰     ۲۴ مهر ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،کامران صاحب‌پناه رییس هیات‌مدیره باشگاه استقلال به دفاع از حمیدرضا سیاسی رییس هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس می‌پردازد و می‌گوید باید از او قدردانی کرد.

صاحب‌پناه در رابطه با انتقادهایی که به باشگاه پرسپولیس و سیاسی می‌شود، اینطور توضیح می‌دهد:

به نظر من سیاسی خواسته کار بزرگی انجام دهد و باید از او قدردانی شود. او با نیت قبلی این کار را انجام نداده و نمی‌دانست آن شخص چه کسی بوده. هدف سیاسی خدمت به فوتبال بوده و نه مسائل حاشیه‌ای آن. من درباره ماهیت کار باید بگویم خیلی خوب بود ولی با جزییات آن کاری ندارم.

رییس هیات‌مدیره باشگاه استقلال درباره اردوی آبی‌ها در ارمنستان هم توضیح می‌دهد: «اردوی خیلی خوبی بود. بازیکنانی که کمتر بازی کرده بودند در ارمنستان به میدان رفتند و نشان دادند قابلیت آن را دارند که با نفرات اصلی رقابت کنند. در بازی با شیراک هم انصافا حق ما باخت نبود. حتی با بازیکنان ذخیره‌ای که به میدان رفتند می‌توانستیم شکست نخوریم. داور هم از خود آنها بود و گل سومی که خوردیم بازیکن حریف دو متر در آفساید بود.» کامران صاحب‌پناه در مورد مشکلات کرار که گفته می‌شود به ایران برنمی‌گردد، می‌گوید: «به لحاظ حرفه‌ای این کار درست نیست. کرار با ما قرارداد دارد حتی اگر قرار است از ما جدا شود باید ما ITC او را صادر کنیم. من در این باره اطلاعات زیادی ندارم ولی تا جایی که می‌دانم قبل از سفر تیم به ارمنستان، نظری به‌عنوان معاون ورزشی مشکلات او را پیگیری می‌کرد که اگر اینگونه نبود قطعا الان کرار عراق نبود. فکر می‌کنم او آنقدر عاقل هست که برگردد.»

صاحب پناه درباره اینکه چه زمانی مطالبات بازیکنان پرداخت خواهد شد، می‌گوید: «درباره مطالبات ذکر دو نکته ضروری است. اول مطالبات سال‌های قبل و دوم مطالبات فصل جاری. درباره اولی باید بگویم که بازیکنان باید در این زمینه با ما همکاری کنند که ما نیاز به زمان داریم و قطعا در آینده‌ای نزدیک آن را پرداخت خواهیم کرد. در خصوص دومی هم باید اعلام کنم در فصل جاری تاخیری در پرداخت‌ها نداشتیم و طبق روال بازیکنان پول‌های خود را دریافت کردند.» صاحب‌پناه درباره انتقاداتی که این روزها وزیر ورزش از عملکرد فدراسیون فوتبال داشته، هم توضیح می‌دهد: «وزیر حق دارد چون توقعات از فوتبال همیشه بالا بوده. وزیر برخی اوقات مقابل خیلی از سوالاتی قرار می‌گیرد که باید برای پاسخ آنها حرفی برای گفتن داشته باشد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها