کد خبر: ۲۶۰۹۴۷
زمان انتشار: ۰۵:۰۰     ۲۴ مهر ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،کمبود بازیکن چنان پرسپولیس را گرفتار کرده که در این هفته‌ها حتی خود درخشان و همکارانش هم نمی‌توانستند به هیچ تغییری فکر کنند؛ چه تاکتیکی و چه جابه‌جایی مهره‌ها. همه اندیشه آنها به پر کردن پست‌های خالی مانده در ترکیب یازده نفره‌‌ پرسپولیس خلاصه می‌شد و اینکه کدام بازیکن را در کدام پست به بازی بگیرند که در زمین‌شان جایی خالی نماند.

حالا اما وضعیت کمی فرق کرده و مربیان پرسپولیس این شانس را دارند که بتوانند در یک پست یک بازیکن را برای حضور در زمین انتخاب کنند و یکی را برای نیمکت‌نشینی. این حق انتخاب را هم پیام صادقیان با بازگشتش به آنها داده. محرومیت صادقیان بالاخره تمام شد و او از این به بعد می‌تواند دوباره به میدان برود که حضورش، احتمالا یکی از دو مهاجم پرسپولیس در بازی‌های چند هفته اخیر را از ترکیب اصلی خارج می‌کند.

از وقتی حمید درخشان پرسولیس را تحویل گرفته، محمد عباس‌زاده نقش مهاجم نوک را داشته و مهدی طارمی هم در راس مثلث پشت سرش به جای صادقیان بازی کرده است. با بازگشت پیام صادقیان اما جای این بازیکنان هم تنگ خواهد شد و یک نفرشان باید از ترکیب بیرون برود چرا که پست 10 مال صادقیان است. این یعنی که پرسپولیس یا باید از مهدی طارمی بگذرد و محمد عباس‌زاده را همچنان به‌عنوان مهاجم به میدان بفرستد یا نقش عباس‌زاده را بدهد به طارمی و تک مهاجمش در بازی‌های پیشین را روی نیمکت بنشاند.

یک راه دیگر هم البته هست. مثلا اینکه عباس‌زاده در جای خودش در خط حمله تک نفره پرسپولیس باقی بماند و طارمی در بال چپ و راست جای عالیشاه یا هادی نوروزی را بگیرد. هر چه که هست، نفوذی‌های پرسپولیس حالا به رقابت افتاده‌اند و تمرین‌های پیش‌رو و مهم‌تر از آن، بازی حذفی فردا می‌تواند فرصتی باشد برای خودنمایی آنها.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها