کد خبر: ۲۶۰۸۲
زمان انتشار: ۱۲:۴۰     ۲۰ آبان ۱۳۹۰
رسانه‌های صهیونیستی از خشم مقامات این رژیم نسبت به گزارشات مدیرکل سابق آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره برنامه هسته‌ای ایران خبر دادند.
به گزارش فارس به نقل از "الاهرام" مصر، روزنامه‌های اسرائیلی روز گذشته و همزمان با انتشارگزارش برنامه هسته‌ای ایران فاش کردند که مقامات رژیم صهیونیستی از محمد البرادعی مدیر کل سابق سازمان انرژی اتمی بدلیل آنچه مخفی کردن فعالیت هسته‌ای ایران برای سال‌های طولانی قلمداد می‌کنند، خشمگین شده‌اند.

روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارونوت در این خصوص اعلام کرد: به دنبال انتشار گزارش جدید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در مورد ایران، البرادعی متهم به مخفی کردن فعالیت‌های هسته‌ای ایران برای سال‌های طولانی از سوی مقامات اسرائیلی شده است.

این روزنامه به نقل از یکی از مقامات رده بالای رژیم صهیونیستی نوشت: گزارش آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نشان می‌دهد که مدیر کل سابق رژیم این آژانس چیزی جز یک مزدور ایرانی نیست.

همچنین منابع صهیونیستی مدعی شده‌اند که البرادعی برای مدت طولانی واقعیات را در مورد برنامه هسته‌ای ایران مخفی کرد که این موضوع باعث حفظ ایران از تحریم‌ها شد.

مقامات اسرائیلی همچنین مدعی شدند که البرادعی باعث شد ایران با بدست آوردن وقت و فریب دنیا فعالیت‌های هسته‌ای خود را تکمیل کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها