کد خبر: ۲۶۰۷۰۹
زمان انتشار: ۲۱:۱۴     ۲۲ مهر ۱۳۹۳
سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اردوي خوبي در کيش برگزار کرديم و همه از نحوه برگزاري آن راضي بودند.
به گزارش پایگاه 598، محمود خوردبین پس از تمرین امروز پرسپولیس درباره اردوی پرسپولیس در جزیره کیش گفت: در کیش همه چیز خوب بود و اردوی خوبی برگزار کردیم و مربیان به آن اهدافی که داشتند رسیدند و بازیکنان هم از شرایطی که در این اردو حاکم بود رضایت داشتند چرا که همه چیز در حد عالی برگزار شد.

به نقل از فارس، وی درباره درگیری لفظی رضا حقیقی و نادر باقری در روزهای اولیه اردوی کیش ادامه داد: روز اول حقیقی کار بچه‌گانه‌ای کرد و همان روز همه چیز تمام شد.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در مورد شایعه شب‌زنده‌داری بازیکنان پرسپولیس در جزیره کیش هم خاطر نشان کرد: اصلا چنین چیزی صحت ندارد و آنجا ساعت 9:30 شب وقتی غذایمان تمام شد به بازیکنان‌مان گفتیم که بیرون برویم و همه با هم راهی سطح جزیره شدیم و ساعت 11:30 شب هم به هتل برگشتیم و شاید چون بازیکنان را در فروشگاه‌ها و مراکز خرید دیده‌اند فکر کردند آنها بدون اجازه آمده‌اند.

خوردبین درباره بازیکنانی که قرار است جذب پرسپولیس شوند هم تصریح کرد: درخشان قرار شده اسامی را بدهد و تمرینات آنها را از نزدیک ببیند و نظرش را بدهد.

وی در پایان درباره حضور مهدی جعفرپور هم در تمرینات پرسپولیس گفت: هنوز حضور این بازیکن در تیم قطعی نشده و فعلا مشغول تمرین با تیم است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها