کد خبر: ۲۶۰۷۰۱
زمان انتشار: ۲۱:۱۱     ۲۲ مهر ۱۳۹۳
با وجود اينکه بازيکناني که مشکل سربازي دارند در حال تقسيم به تيم هاي نظامي هستند، هنوز راي کميته اخلاق درباره آنها صادر نشده است.
به گزارش "ورزش سه"، چند هفته پیش رئیس کمیته اخلاق از احتمال محرومیت بازیکنان تا مادام العمر خبر داده بود اما حالا این بازیکنان بدون هیچ مشکلی در حال تقسیم شدن به تیم های نظامی هستند.

 محمدزاده در این باره به ورزش سه گفت: اینکه بازیکنان به تیم های نظامی تقسیم شوند طبیعی است چون آنها سرباز هستند و باید دوران سربازی شان را سپری کنند. اما هنوز حکم کمیته اخلاق مانده است. ما با بررسی تمام موارد برای بازیکنان رای صادر می‌ کنیم.

او در مورد محرومیت بازیکنانی که جعل سند کرده اند هم گفت: محرومیت هم می‌ تواند یکی از مجازات های ما باشد. اما ممکن است مجازات های دیگری هم در نظر بگیریم، در حال بررسی پرونده هستیم و هر زمان که تحقیقاتمان کامل شد رای آنها را صادر می‌ کنیم.

او در پاسخ به این سوال که چه زمانی رای بازیکنان سرباز مشخص می‌ شود هم گفت: بازیکنان سرباز زیاد هستند و همه آنها را دعوت کرده ایم که به کمیته اخلاق بیایند و مستنداتشان را ارائه دهند. تعداد این بازیکنان زیاد است و بخش بخش آنها را به کمیته اخلاق احضار می‌ کنیم. متاسفانه خیلی از این بازیکنان الان تیم ندارند و خیلی دیگر هم آدرسی در فدراسیون ندارند و ما نمی‌ دانیم نامه آنها را به کجا صادر کنیم. با این حال یکشنبه و سه شنبه ما به بازیکنان وقت می‌ دهیم که به کمیته اخلاق بیایند و مستنداتشان را ارائه دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها