کد خبر: ۲۶۰۶۶۸
زمان انتشار: ۲۰:۴۳     ۲۲ مهر ۱۳۹۳
کاپيتان پرسپوليس از ناحيه همسترينگ احساس درد مي‌ کند اما تمام تلاشش را به کار گرفته تا در بازي اول سرخپوشان در جام حذفي که روز پنجشنبه برگزار مي‌ شود شرکت کند.
به گزارش پایگاه 598، نوری در گفت‌وگو با "ورزش سه" ابتدا در مورد اردوی سرخپوشان در کیش گفت: اردوی بسیار خوبی بود و تمرینات خوب و مثمرثمری را در کیش انجام دادیم. ما روزانه 2، 3 و حتی یک جلسه تمرین کردیم و فکر می‌ کنم کادرفنی به اهدافی که مورد نظرش بود رسید. همه بچه ها فشار آوردند و کار کردند تا هم از نظر تاکتیکی و هم از نظر بدنی پیشرفت خوبی داشته باشیم.

نوری ادامه داد: خوشحالم که بچه ها همگی با کادرفنی همکاری کردند و در گرمای وحشتناک کیش کوچکترین ناهماهنگی و مشکلی را ایجاد نکردند. برگزاری تمرینات بدنی در آن شرایط آب و هوایی بسیار سخت بود که خوشبختانه بچه ها همگی همکاری لازم را انجام داده تا اهداف کادرفنی را آنطور که باید و شاید پیاده کند.

کاپیتان پرسپولیس در پاسخ به اینکه چرا بازیکن جدیدی در اردوی کیش جذب نشد چنین گفت: من نمی‌ دانم چرا بازیکنی جذب نشد اما معتقدم تیم ما نیاز دارد که تقویت شود. ما باید چند بازیکن خوب را به مجموعه اضافه کنیم. امیدوارم هر چه زودتر باشگاه شرایطی را فراهم کند و نفرات موردنظر کادرفنی به پرسپولیس ملحق شوند چراکه کادرفنی باید دستش باز باشد تا در مسابقات لیگ و حذفی و بخصوص لیگ قهرمانان آسیا بتواند انتظارات مردم را برآورده کند. به هر حال سال ها در پرسپولیس بوده ام و می‌ دانم انتظار هواداران از این تیم زیاد است. برای برآورده کردن این توقعات باید چند بازیکن خوب به مجموعه اضافه شود.

نوری در واکنش به اینکه بازیکن سیرالئونی اعلام کرده در پرسپولیس تست نمی‌ دهد و دادن تست فنی در پرسپولیس در شخصیت او نیز حرف جالبی زد و گفت: البته اینجا پرسپولیس است و همه باید از نظر فنی شناخته شده باشند تا بتوانند پیراهن این تیم را به تن کنند. کمااینکه دیدید که بازیکنی مثل مایکل اومانا آنقدر شناخته شده بود که احتیاج به تست فنی نداشت. رزومه او آنقدر قوی بود که بدون تست فنی و تنها با انجام تست های پزشکی به جمع ما پیوست. به هر حال مسوولان باشگاه و بخصوص کادرفنی با توجه به اینکه جای خالی کمی در لیست ما وجود دارد وسواس خاصی روی جذب بازیکنان داشته و به نظر من درست است که قصد دارند با دقت هر چه تمام تر نفراتی را جذب کنند که به درد پرسپولیس بخورد.

نوری در پایان در مورد شرایط مصدومیتش هم گفت: خدا را شکر مصدومیتی داشتم که رفته رفته در حال برطرف شدن است. از ناحیه همسترینگ گرفتگی شدیدی داشتم که رفته رفته وضعیتم بهتر شده است. من دیروز تمرین کردم و امروز بعدازظهر هم اگر خدا بخواهد با تیم تمرین می‌ کنم. بعید می‌ دانم مشکل خاصی باشد و اگر کادرفنی صلاح بداند مشکل خاصی برای همراهی پرسپولیس ندارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها