کد خبر: ۲۶۰۵۰۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۸     ۲۲ مهر ۱۳۹۳
سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: «آرش برهانی در نیمه دوم بازی با شیراک مصدوم شد و مجبور شدیم از همدانی در این بازی استفاده کنیم.»

به گزارش پايگاه 598 به نقل از جام نیوز، میرشاد ماجدی درباره دیدار دوستانه استقلال مقابل شیراک ارمنستان و شکست آبی‌پوشان اظهار داشت: «تیم حریف در این بازی 8 تعویض کرد اما ما در این دیدار تنها 12 بازیکن در اختیار داشتیم که دو نفر از آنها دروازه‌بان بودند اما در مجموع خوب کار کردیم و بچه‌ها پتانسیل خود را نشان دادند.»

 

وی با بیان اینکه «برد و باخت در این دیدار برای ما مهم نبود»، تأکید کرد: «شیراک یکی از بهترین های لیگ ارمنستان است؛ آنها بازیکنان خیلی خوبی داشتند و با توجه به اینکه تیم ما برای رسیدن به محل برگزاری بازی دو ساعت از ایروان با اتوبوس به آنجا رفتیم، بازیکنانمان کمی خسته بودند اما روی هم رفته توانستند بازی خوبی انجام دهند و این نوید را می دهد که ما برای ادامه لیگ آماده هستیم.»

 

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص بازی کردن ستار همدانی مربی استقلال در این بازی گفت: «آرش برهانی در نیمه دوم مصدوم شد و مجبور شدیم از همدانی در این بازی استفاده کنیم که البته عملکرد خوبی هم از خود نشان داد.»

 

وی درباره ابهامات بازگشت کرار به استقلال خاطرنشان کرد: «او مدت ها دنبال مرخصی بود اما این مرخصی باید با هماهنگی باشگاه صورت می گرفت. در نهایت با  موافقت باشگاه او به مرخصی رفت. کرار این فصل یکی از بهترین بازیکنان ما بود و توانسته عملکرد خوبی داشته باشد. با این وجود به هواداران این اطمینان را می دهم که او به استقلال برمی گردد.»

 

ماجدی در خصوص ناراحتی کرار از پرداخت نشدن مالیاتش خاطرنشان کرد: «کرار در عصبانیت آن حرف‌ها را مطرح کرده است. او باید بداند که مانند سایر بازیکنان با باشگاه قرارداد دارد و باید حواس‌مان باشد که حرفی نزنیم که موجب پشیمانی شود. کارهای خروج از کشور وی ربطی به باشگاه نداشت.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها