کد خبر: ۲۶۰۳۳۴
زمان انتشار: ۰۰:۵۱     ۲۱ مهر ۱۳۹۳
معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت:‌ رئیس‌جمهور ۳۰ مهر به استان زنجان سفر خواهد کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس جمهور در حاشیه مراسم افتتاح مسجد جامع آل‌یاسین که امشب (یکشنبه) 20 مهرماه برگزار شد در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرد و در پاسخ به سؤالی مبنی بر آخرین وضعیت سفرهای استانی رئیس جمهور، گفت:‌ رئیس جمهور در 30 مهرماه و اوایل آبان به شهر زنجان سفر می‌کند.
 
وی در ادامه سخنان خود دستاورد سفرهای استانی را آشنایی با مشکلات مردم و پتانسل‌های منطقه دانست.
 
معاون اجرایی رئیس جمهور در تشریح دستاوردهای سفرهای استانی دولت یازدهم به استان‌ها گفت:‌یکی از مهم‌ترین اهدافی که در این سفرها داریم آن است که با مشکلات مردم و پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های توسعه استان‌ها از نزدیک آشنا شویم که این امر با مشاهده و بازدید مستقیم مسئولان از مناطق صورت می‌گیرد.
 
وی با اشاره به سفرهایی که تاکنون در دولت یازدهم انجام شده است، خاطرنشان کرد:‌ در سفرهایی که تاکنون انجام شده و آخرین آنها به شهر مشهد مقدس بود، آنچه مدنظر است،شناسایی و در اولویت قرار دادن طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی است که دارای پیشرفت قابل ملاحظه‌ای هستند و نقش اساسی در خدمت‌رسانی به مردم دارند؛که به اینگونه طرح‌ها اعتبارات 100 درصدی اختصاص داده می‌شود و از وزارتخانه‌ها و نهادهای دیگر در این زمینه همکاری گرفته می‌شود این طرح‌ها با تخصیص اعتبارات بالا حداکثر پس از یکسال از انجام سفر به اتمام خواهند رسید.
 
معاون اجرایی رئیس جمهور ادامه داد: هرچند که با وجود طرح‌های نیمه‌کاره فراوانی که در دولت‌های گذشته به دلیل وجود برخی محدودیت‌ها وجود دارد شناسایی اینگونه طرح‌ها نیز در اولویت قرار خواهد گرفت.
 
وی با اشاره به سفر استانی رئیس جمهور به خوزستان اظهار داشت: در این سفرهای استانی در نظر داریم تا مشکلاتی را که از جانب مسئولان مغفول مانده است در اولویت قرار دهیم.در این زمینه طرح‌هایی که در زمینه زمین‌های کشاورزی در استان خوزستان به تصویب رسید از جمله طرح‌هایی بود که در سفر مقام معظم رهبری به آن اشاره شده بود اما مغفول مانده بود که با اجازه مقام معظم رهبری اعتباراتی به این طرح اختصاص یافت.
 
شریعتمداری در پایان با بیان اینکه در این سفرها از پتانسیل‌های بخش خصوصی نیز استفاده می‌شود، تصریح کرد: همچنین در این سفرها از پتانسیل‌هایی که سرمایه‌گذاران بخش‌های غیر خصوصی و دیگر سازمان‌ها و نهاد‌ها دارند استفاده می‌کنیم تا بتوانیم نقش بیشتری را در خدمات‌رسانی به مردم ایفا کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها