کد خبر: ۲۶۰۲۶۳
زمان انتشار: ۱۸:۵۵     ۲۰ مهر ۱۳۹۳
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «رئال‌مادرید یکی از بزرگترین تیم‌های دنیاست و بازی مقابل این تیم برای ما افتخار بزرگی است.»
به گزارش پایگاه 598، محمد نوری شرایط این تیم را مناسب توصیف کرده و امیدوار است تیمش در هفته‌های آینده به آنچه که کادرفنی و بازیکنان در نظر دارند، برسد.

 

* اردوی کیش چطور است؟

- همه چیز خوب پیش می‌رود. ما تمرینات خوبی را انجام می‌دهیم و بچه‌ها خیلی انگیزه دارند. امیدوارم این اردو کمک کند تا بتوانیم از هفته دوازدهم وضعیت بهتری داشته باشیم.

 

* حمید درخشان گفته امیدوار است پرسپولیس تا دربی به آن تیمی که مد‌نظر اوست، برسد.

- دربی که همیشه حساس است و مطمئناً هواداران پرسپولیس دوست دارند که این بازی را قطعاً ببریم. بازیکنان و کادرفنی تمام تلاش خود را به ‌کار خواهند گرفت ولی تا دربی 4 هفته دیگر باقی ‌مانده است و از حالا نباید در مورد این بازی حرف بزنیم.

 

* ولی بازیکنان دو تیم کری خواندن را از حالا شروع کرده‌اند؟

- من هیچ‌وقت اهل کری خواندن برای استقلال نبودم و سعی می‌کنم حرفم را در زمین بزنم. در دربی قبلی به‌ عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شدم و اگر قسمت شد، تلاش می‌کنم تا در دربی بعدی هم بهترین بازی را انجام دهم. با این حال ما الان تمرکزمان روی جام‌حذفی و سپس بازی با سایپاست.

 

* برخی معتقدند پرسپولیس بد بسته شده است، نظر تو چیست؟

- به ‌هر‌ حال کادرفنی قبلی بر اساس نیازی که داشت، بازیکن گرفت. ما امسال خیلی مصدوم داشتیم و پیام صادقیان هم محروم شد. برای برخی بازیکنان هم مشکلات دیگری به‌ وجود آمد و اگر با این وضعیت مواجه نمی‌شدیم، قطعاً نتایج بهتری می‌گرفتیم. امیدوارم در نیم‌فصل دوم دیگر بدشانسی نیاوریم و از طرفی تیم هم باید با جذب چند بازیکن برای ادامه لیگ و همچنین حضور در آسیا تقویت شود.

 

* آیا پرسپولیس می‌تواند مدعی قهرمانی شود؟

- برای این کار با تمام توان خود می‌جنگیم. ما این پتانسیل را داریم ولی برای حضور در کورس قهرمانی باید چند برد پیاپی بیاوریم.

 

* این روزها شایعه بازگشت محمد رویانیان به پرسپولیس شنیده می‌شود.

- من چیزی در مورد بازگشت ایشان به پرسپولیس نشنیدم. من بازیکن هستم و باید کار خودم را انجام بدهم.

 

* راستی می‌دانی که احتمال تقابل پرسپولیس با رئال‌مادرید در تابستان سال آینده در چارچوب یک بازی دوستانه وجود دارد؟

- اگر این بازی انجام شود، فوق‌‌‌العاده خواهد بود. رئال‌مادرید یکی از بزرگترین تیم‌های دنیاست و بازی مقابل این تیم برای ما افتخار بزرگی است. امیدوارم این بازی واقعاً انجام شود.

خبر ورزشی


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها