کد خبر: ۲۶۰۲۲۴
زمان انتشار: ۱۸:۳۱     ۲۰ مهر ۱۳۹۳
نفت مسجدسليمان براي ديدار در جام حذفي خود تعداد زيادي مصدوم دارد که نمي توانند براي اين تيم بازي کنند.
به گزارش پایگاه 598، مسعود رضاییان در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" در خوزستان، درباره وضعیت تیم نفت گفت: ما در مرحله ی بسیار بدی قرار داریم. مصدومیت تعداد زیادی از بازیکنانمان به خصوص مهره های خط دفاعی، دغدغه اصلی ما است و این مصدومیت ها با زمان بهبود می یابد و نمی توان با قرص و دارو آنها را درمان کرد.

مدیرعامل باشگاه نفت در باره مشکلات مالی تیمش گفت: مشکلات مالی داریم و با بیش از یک اسپانسر در حال مذاکره هستیم و هنوز به نقطه مثبتی نرسیده ایم، البته ناامید هم نشده ایم و به دنبال توافق نهایی هستیم.

رضاییان در مورد هدف نفت در جام حذفی و لیگ برتر گفت: ما اکنون اجبارا دیدمان تدارکاتی شده است و باید بدون مصدومانمان به میدان برویم.در مورد لیگ هم فعلا به دنبال جدا شدن از انتهای جدول هستیم و سپس به جایگاه های بالاتر فکرمی کنیم.

مدیر عامل سابق فولاد و نفت آبادان درباره دلایل نتایج ضعیف تیم‌های ملی رده پایه گفت: کم توجهی همه ما ، اعم از فدراسیون ، باشگاه‌ها ، رسانه ها و صداوسیما و ... باعث این مشکلات شده است. ما تنها 4-5 باشگاه داریم که بازیکن سازی انجام می دهند و بقیه باشگاه ها بیشتر دکور هستند.ما اکنون چیزی نکاشته ایم که بخواهیم برداشت کنیم.سابق در اهواز مسابقات آموزشگاهی برگزار می شد و دیدار بین دو دبیرستان را 5000 نفر از نزدیک تماشا می کرد اما اکنون فینال قهرمانی کشور کم تر از تعداد انگشتان دست تماشاچی دارد.

رضاییان در ادامه گفت: ما دیگر از آن آقایی و سلطه در آسیا جدا شده ایم و تبدیل شده ایم به تیم درجه 3 و 4 آسیا ! البته جای جبران است. والیبال به ما درس مهمی داد ، مگر در والیبال کجای دنیا بوده ایم اما اکنون حرف برای گفتن داریم.برای موفقیت فوتبال نیاز به یک عزم ملی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها