کد خبر: ۲۶۰۱۹۲
زمان انتشار: ۱۰:۴۷     ۲۱ مهر ۱۳۹۳
به خودت نناز كه چند جام داري، در ايران نتايج خارج از زمين مشخص مي‌شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از افکارنیوز، محمد مايلي‌كهن بار ديگر به موضوع پرسپوليس ورود كرده و اين بار جواب صحبت‌هاي رييس هيات‌مديره باشگاه را مي‌دهد: «در مورد صحبت‌هاي سياسي خيلي در جريان نيستم اما باز هم تاكيد مي‌كنم كه پرسپوليس مشكل ساختاري دارد و اينكه اين برود و آن بيايد نيست و سال‌ها اين موضوع اتفاق افتاده و اين مشكل هم حل نشده است. البته اين موضوع ربطي به پرسپوليس ندارد و در استقلال هم اين مشكل وجود دارد. اگر تيمي تبديل به باشگاه شود، آن وقت باشگاه يكسري چارچوب‌هاي مشخصي دارد و آدم‌ها بايد بر اساس آن چارچوب‌ها حركت كنند و نبايد اين طور باشد كه يك مربي يا مدير يا هر فرد ديگري تمام تصميمات را گرفته و به هر نحوي حرف خود را به كرسي بنشاند. تا دو ماه پيش كه يك مربي تمام تصميمات را در پرسپوليس مي‌گرفت و امروز هم اين داستان به نحو ديگري در حال تكرار است و برعكس شده است.»

عضو سابق هيات‌مديره پرسپوليس تاكيد مي‌كند در هيچ كجاي دنيا مانند ايران باشگاهداري نمي‌كنند: «هيچ جاي دنيا نه مربي همه كاره است و نه رييس هيات‌مديره و نه مدير عامل و همه بر اساس ساختارها و شرح وظايف خود عمل مي‌كنند. حدود ۲۰ سال در پرسپوليس حضور داشتم و ۴۵ سال است كه پرسپوليسي هستم اما واقعيت امر اين است كه اگر حق آب و گلي را كنار بگذاريم، اگر پرسپوليس مي‌خواهد به باشگاه تبديل شود بايد ساختار و چارت مناسب داشته باشد. نبايد اين طور باشد كه اگر امروز اين تيم دولتي است و فردا خصوصي شد، وضعش بهتر شود يا برعكس. ضمن اينكه پرسپوليس نبايد روي كاكل تك نفرات بچرخد، حال اين تك نفر مي‌خواهد سرمربي باشد يا رييس هيات‌مديره يا مديرعامل يا هر فرد ديگري. تا وقتي شرايط اين طور باشد هر روز يك داستان و بازي جديد در اين تيم ايجاد خواهد شد.»

حاجي مايلي بعد از حمله‌اي نه چندان جدي به حميدرضا سياسي دوباره يقه علي دايي را مي‌گيرد: «حالا اين بنده خدا كه پول خرج مي‌كند، برخي ساعتي يك ميليون تومان مي‌گرفتند و با كت و شلوار به تمرين مي‌آمدند و وقتي هم در تيم مقابل تيم‌شان گل مي‌زند، سرشان به آسمان مي‌رسيد.»
پيشكسوت پرسپوليس براي توضيح نتايج ضعيف فوتبال ايران در آسيا بار ديگر بحث تباني و فساد در فوتبال ايران را به ميان مي‌كشد: «در خيلي از مواقع نتايج در داخل زمين مشخص نشده و شما اگر بخواهي به خودت بنازي كه چندين كاپ را جمع كرده‌اي، درست نيست چون هميشه مشخص بوده كه در برخي مواقع نتايج در زمين مشخص نشده است. به همين دليل وقتي تيم‌هاي ما از داخل كشور پاي‌شان را بيرون مي‌گذارند ديگر موفقيتي به دست نمي‌آيد و يكي از دلايل عمده‌اش همان است كه گفتم.»

به نظر مي‌رسد او به شكل غيرمستقيم امير قلعه‌نويي و استقلال را نشانه گرفته است: «كدام تيم يا باشگاه داخلي ما در آسيا موفق بوده است؟ اين واقعيتي است كه برخي تيم‌ها در داخل كشور به دلايل مختلف از يكسري امتيازها برخوردار هستند كه باعث مي‌شود تا پاي‌شان را از كشور بيرون مي‌گذارند آبروريزي به راه بيفتد. چون در خارج از كشور اين آوانس‌ها وجود ندارد.»

او فوتبال را ضعيف‌ترين رشته ورزشي ايران مي‌داند: «در حال حاضر فوتبال به ضعيف‌ترين ورزش اين مملكت تبديل شده است. آيا واقعا بايد اين طور باشد؟ اما همين ضعف در بازي‌هاي آسيايي ۲۰۱۴ هم به اثبات رسيد.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها