کد خبر: ۲۶۰۱۴۷
زمان انتشار: ۱۳:۳۰     ۲۰ مهر ۱۳۹۳
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: «مگر بچه‌ام که اگر بازیکنی را بخواهم شماره آن را از یک بازیکن دیگر بگیرم؟! من خودم بلدم ارتباط برقرار کنم و احتیاج به کسی ندارم.»

  به گزارش پایگاه 598 به نقل از گل، حسین فرکی گرفتن شماره رضا حقیقی از سوشا مکانی را به‌شدت تکذیب می‌کند.

 

* گویا از دست ما خیلی عصبانی هستید؟

- باید خوشحال باشم؟! شما خبری را منتشر کرده‌اید که اصلا واقعیت ندارد. شما جو تمرین تیم من را به هم زدید. بازیکنان می‌گویند داستان چیست، آیا کسی قرار است جایگزین ما شود؟!

 

* اما منبع خبر ما خیلی موثق است و می‌گوید که شما شماره حقیقی را از سوشا خواسته‌اید.

- یعنی من بعد از این همه سال فوتبال بازی کردن و مربیگری این‌قدر بچه‌ و آماتور هستم که وارد این بازی‌ها شوم و شماره یک بازیکن را از یک بازیکن دیگر بگیرم؟! من خودم بلدم ارتباط برقرار کنم و احتیاج به چنین کارهایی ندارم.

 

* شما سال گذشته هم با سوشا صحبت کردید و او را به فولاد بردید.

- آن موضوع فرق می‌کرد. سال گذشته نفتی‌ها سوشا را نمی‌خواستند ما هم به گلر احتیاج داشتیم. اول با مدیران نفتی‌ها‌ صحبت‌ کردم و سپس با خود او و بعد زمینه حضورش را فراهم کردم اما الان من احتیاج به هافبک ندارم که بخواهم حقیقی را بیاورم.

 

* یعنی شما حقیقی را نمی‌خواهید؟

- حقیقی بازیکن پرسپولیس است و با این تیم قرارداد دارد و برای آنها بازی می‌کند. من به او احتیاج ندارم. باور کنید آنقدر مرد هستم که اگر او را بخواهم و اگر یک کلمه با او حرف زده باشم می‌گویم حرف زده‌ام و جواب همه را می‌دهم نه الان که چنین چیزی وجود نداشته و ندارد.

 

* اما قبول کنید در فوتبال این چیزها طبیعی است و بالاخره یک خبری بوده که چنین چیزی منتشر می‌شود.

- ببینید اگر خبر درست باشد بله، ولی وقتی من با کسی صحبت نکرده‌ام چرا باید چنین چیزی نوشته شود. شما سوشا را بیاورید من هم می‌آیم دست بگذارید روی قرآن که آیا من با او حرف زده‌ام؟! چرا باید چنین چیزی عنوان شود؟ اصلا تلفن‌ را به حالت کنفرانس دربیاورید سه‌نفره صحبت کنیم. به‌خدا بد است من الان بخواهم چنین چیزی را پیگیری کنم.

 

* شما اصلا تصمیم به تقویت سپاهان ندارید؟

- نه من و نه باشگاه هنوز تصمیم به چنین کاری نگرفته‌ایم چون اصلا شرایط ما تا نیم‌فصل مشخص نیست. شاید بتوانیم این کار را انجام دهیم شاید هم نتوانیم پس نمی‌شود از الان صحبت کرد.

 

* حرف آخر؟

- به‌خدا من روحم از این موضوع خبر نداشت. من نمی‌دانم آنجا چه کسی با من دوست است چه کسی دشمن.

 

* اینجا کسی با شما دشمن نیست، همه دوست هستند.

- اگر دوست هستند چرا چنین چیزی را می‌نویسند. باور کنید اسمم را به این بزرگی در هیچ روزنامه‌ای ندیده بودم! اما باز هم می‌گویم من چنین کاری نکردم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها