کد خبر: ۲۵۹۹۷۲
زمان انتشار: ۲۱:۵۲     ۱۹ مهر ۱۳۹۳
مدافع استقلال در دفاع تمام قد از دوست و همبازی گذشته اش گفت: «مطمئنم گلر فیکس جام ملت‌ها رحمتی است.»
به گزارش پایگاه 598، در ماجرای خط خوردن و دعوت نشدن سید مهدی رحمتی به اردوی تیم‌ملی در بهمن ماه سال 1391 بیش از هر فوتبالیستی حنیف عمران‌زاده رفیق صمیمی دروازه‌بان سابق استقلال در این ارتباط موضع‌گیری کرد. او همواره پشت مهدی رحمتی درآمد و از اینکه تیم‌ملی از این مهره تاثیرگذار بهره‌ نمی‌برد انتقاد داشت.

 

حنیف در این مدت که مهدی از استقلال جدا شده و به پیکان پیوسته هم ارتباطش با مهدی را قطع نکرده است. او در اردوی ترکیه استقلال هم به رغم آن که رحمتی برای رودررو نشدن با هم‌تیمی‌های سابقش (بخوانید قلعه‌نویی) از اتاقش خارج نشده بود به داخل استراحتگاه بازیکنان پیکان و به ملاقات دوستش رفت.

 

عمران زاده حتی عکس دو نفره‌شان را هم منتشر کرد و در صفحه اینستاگرام گذاشت تا ثابت کند جدا شدن مهدی از استقلال خللی در روابطش با او ایجاد نکرده است.

 

پس از آن هم این دو با هم ارتباط داشته‌اند تا همین چند شب قبل که اسامی تیم‌ملی برای شرکت در اردوی پرتغال (هفته پیش) منتشر شد. وقتی اسم رحمتی در لیست 40 نفره اعلام شد خیلی‌ها انتظار بازگشتش به اردو را می‌کشیدند اما خط خوردن نامش در لیست نهایی شرایط را تغییر داد.

 

با عمران‌زاده در این باره گفتگویی کوتاه داشتیم.

 

* مهدی رحمتی پس از مدت‌ها به تیم‌ملی دعوت شد!

- وقتی این خبر را شنیدم خیلی‌ خوشحال شدم و برایش پیام تبریک فرستادم...

 

* اما او دعوت نشده خط خورد. فکر می‌کنی علتش چه بود که از ابتدا دعوتش کردند؟

- این سوال را کی‌روش باید جواب بدهد نه من. اما من حتم دارم که در جام ملت‌ها مهدی درون دروازه تیم‌ملی می‌ایستد.

 

* چطور اینقدر مطمئن حرف می‌زنی؟

- چون بعد از خط خوردن رحمتی با او صحبت کردم و از انگیزه و اراده‌اش چیزی جز این نتوانستم برداشت کنم که حتم دارم او در جام ملت‌ها دروازه‌بان اصلی ایران در استرالیا خواهد بود.

 

* چه زمانی به ترکیب استقلال برمی‌گردی؟

- هر زمان که کادر پزشکی استقلال صلاح بداند به ترکیب برمی‌گردم. تمرینات خوبی را در این مدت پشت‌سر گذاشته‌ام و الان هم در تهران مشغول انجام تمرینات اختصاصی هستم.

روزنامه گل


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها