کد خبر: ۲۵۹۹۵۹
زمان انتشار: ۲۱:۴۲     ۱۹ مهر ۱۳۹۳
مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اعلام کرد: فروش مرزی انواع فرآورده های نفتی در مرزهای خشکی و آب‌های ساحلی کشور در شش ماه نخست امسال به بیش از ۱.۳ میلیارد لیتر رسید.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم ؛ محمد رضا مظلومی با اعلام این که فروش فرآورده‌های نفتی در مرزهای خشکی کشور مربوط به بنزین و نفت‌گاز(گازویئل) است،گفت: در نیمه نخست امسال، فروش بنزین در مرزهای خشکی کشور، 2 میلیون لیتر و فروش نفت‌گاز 70 میلیون لیتر بوده است.

وی ارزش ریالی حاصل از فروش این فرآورده‌ها (نفت‌گاز و بنزین) را در مرزهای خشکی کشور در بازه زمانی یاد شده به نرخ فوب منطقه (بطور میانگین هر لیتر 23 هزار ریال) 308 میلیارد و 16 میلیون ریال اعلام کرد.

وی درباره فروش انواع فرآورده در مناطق ساحلی کشور نیز گفت: در 6 ماه نخست امسال 52 میلیون لیتر بنزین، 364 میلیون لیتر نفت‌گاز و 28 میلیون لیتر نفت کوره به شناورهای دریایی در سواحل آبی کشور به نرخ یارانه‌ای و نیمه یارانه‌ای فروخته شده است.

 مدیر بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، همچنین فروش نفت‌گاز به نرخ بانکرینگ را در نیمه نخست امسال 27 میلیون لیتر و فروش نفت کوره با نرخ یاد شده (بانکرینگ) را در همین مدت ( 186 روز نخست امسال) 805 میلیون لیتر اعلام کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها