کد خبر: ۲۵۹۸۰۹
زمان انتشار: ۱۴:۳۰     ۱۹ مهر ۱۳۹۳
دارنده مدال نقره وزن برداری جهان، ۹ ماه از حضور روی تخته محروم خواهد بود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری تسنیم، پس از محمدرضا براری، بهادر مولایی وزنه‌بردار دسته فوق سنگین تیم ملی وزنه‌برداری کشورمان نیز به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه زانو از حضور در رقابت‌های جهانی قزاقستان محروم شد. مولایی که در بازی‌‌های آسیایی اینچئون به دلیل آسیب‌دیدگی از شرکت در رقابت‌های حرکت دوضرب انصراف داده بود به گفته دکتر رازی از ناحیه رباط صلیبی و مینیسک پای راست دچار پارگی شده و در بخش تاندون‌ها نیز با کشیدگی شدید مواجه است.

مولایی صبح امروز با حضور در اردوی تیم ملی ضمن ارائه MRI و نظر پزشکان، کادر فنی را در جریان میزان آسیب‌دیدگی خود قرار داد تا بدین ترتیب شانس حضور در رقابت‌های جهانی 2014 را از دست بدهد. به گفته دکتر رازی، بهادر مولایی روز هفتم آبان در بیمارستان آتیه زانوی خود را به تیغ جراحی خواهد سپرد و پس از آن 9 ماه از میادین وزنه‌برداری دور خواهد بود.

بهادر مولایی در همین خصوص به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: دنیا روی سرم خراب شده است. دکترها گفته‌اند که هم رباط و هم مینیسک پای من پاره شده است و حدود 9 ماه از میادین دور خواهم بود.

وی افزود: اکنون مثل آدمی هستم که مار پایم را چند بار نیش زده اما من باز هم به تمرینات باز خواهم گشت و تا مدال طلای جهان و المپیک را کسب نکنم، دست از تمرین و وزنه زدن بر نخواهم داشت.

او ادامه داد: قرار است 7 آبان ماه زانویم را عمل جراحی کنم و پس از آن نیز تمریناتم را پس از چند ماه استراحت آغاز می‌کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها