کد خبر: ۲۵۹۸۰۶
زمان انتشار: ۱۴:۲۵     ۱۹ مهر ۱۳۹۳
عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت: پاکستان عملا حاکمیتی بر مناطق مرزی ندارد و اگر واقعا آنها نمی‌توانند نظارتی داشته باشند به ما اعلام کنند تا ما خودمان دست به کار شویم.
 اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به حادثه تروریستی سراوان که به کشته و مجروح شدن 4 مأمور نیروی انتظامی شده است، گفت: آرزو داریم اینگونه کارهای تروریستی در کشور و به‌ خصوص در شهرهای مرزی برای همیشه به پایان برسد اما اصل موضوع این است که دولت پاکستان کنترل کاملی بر مرزهای خود ندارد.

وی افزود: مقامات وزارت کشور بارها با طرف‌های پاکستانی صحبت کرده‌اند اما ظاهرا این گفت‌و‌گوها تاثیری نداشته و دولت پاکستان عملا حاکمیتی بر مناطق مرزی ندارد و اگر واقعا آنها نمی‌توانند نظارتی داشته باشند، به ما اعلام کنند تا خودمان دست به کار شویم.

این نماینده مجلس ادامه داد: از وزارت کشور در خصوص حادثه شب گذشته سراوان نیز توضیح خواهیم خواست، ظاهرا قرار است هر چند وقت یک بار چنین حوادثی در کشور و بخصوص در سراوان رخ دهد لذا باید تصمیم جدی و مهمی برای پیشگیری از وقوع چنین حوادثی گرفته شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها