کد خبر: ۲۵۹۸۰۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۶     ۱۹ مهر ۱۳۹۳
مهاجم مصدوم پرسپولیس گفت: «نمي‌دانم چه اتفاقاتي در پشت‌پرده رخ داد. شايد دايي بازيكنان ديگري نمي‌خواست و شايد هم باشگاه شرايط جذب بازيكن را نداشت.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرورزشی، رضا نوروزی بعد از شش هفته از عمل جراحی زانویش، حالا مراحل درمانی را پشت ‌سر می‌گذارد. این دوران برای او به ‌سختی می‌گذرد، آنقدر سخت که نوروزی در مورد آینده‌اش می‌گوید: «فقط تنها آرزویم این است که دوباره برگردم و برای پرسپولیس بازی کنم.»

 

نوروزی در مورد وضعیت خودش و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ می‌دهد.

 

* چند هفته از جراحي‌ات مي‌گذرد؟

- شش هفته گذشته و من مدتي پيش عصاها را كنار گذاشتم. در حال حاضر دوچرخه سواري و يكسري تمرينات تقويتي را انجام مي‌دهم تا وضعيتم بهتر شود.

 

* در مورد شرايط اين روزهاي پرسپوليس چه صحبتي داري؟

- پرسپوليس در چند بازي خوب نتيجه گرفت ولي متأسفانه مقابل سپاهان خوب بازي نكرد و شكست خورد. گل خوردن در دقايق پاياني تلخ بود ولي تعطيلي ليگ‌برتر يك فرصت مناسب است تا پرسپوليس بتواند نقاط ضعف خودش را برطرف كند.

 

* بسياري از بازيكنان پرسپوليس معتقدند اين تيم امسال بدشانس بود، ‌نظر تو چيست؟

- دقيقاً همين‌طور است. شما ديديد كه من چهار هفته بيشتر بازي نكردم و پيام هم بعد از دو هفته محروم شد. مهدي دغاغله هنوز بازي نكرده و حسين ماهيني هم مشكل پيدا كرد. مهرداد پولادي هم نيامد و بسياري از بازيكنان ديگر هم مصدوم و محروم شدند. سيدجلال حسيني هم كه جدا شد و اين موضوع تأثيرگذار بود.

 

* برخي معتقدند پرسپوليس در ابتداي فصل بد بسته شد، نظر تو چيست؟

- من معتقدم تيم تقريباً خوبي بسته شد و اگر هم خلاف اين باشد، نمي‌دانم چه اتفاقاتي در پشت‌پرده رخ داد. شايد دايي بازيكنان ديگري نمي‌خواست و شايد هم باشگاه شرايط جذب بازيكن را نداشت. با اين حال من معتقدم اگر اين مصدوميت‌ها و محروميت‌ها نبود، پرسپوليس نتايج بهتري مي‌گرفت.

 

* اين روزهايي كه بازي نمي‌كني، چگونه براي تو سپري مي‌شود؟

- من واقعاً صبح و شب به اين مصدوميت فكر مي‌كنم و از خودم مي‌پرسم چرا اين اتفاق افتاد. بعد از اين همه سال به تيم محبوبم آمدم و الان شرايطم طوري است كه فقط به برگشتن فكر مي‌كنم. شايد باور نكنيد ولي بزرگترين آرزويم اين است كه برگردم و دوباره پيراهن پرسپوليس را بر تن كنم.

 

* مي‌داني پرسپوليس مي‌خواهد يك مهاجم خارجي به اسم بانگورا بياورد؟

- من اين بازيكن را نمي‌شناسم. قبول دارم پرسپوليس نياز به مهاجم دارد ولي فوتباليستي بايد به اين تيم بيايد كه بتواند بهترين عملكرد را داشته باشد. اگر قرار باشد يك مهاجم بيايد و هر چهار بازي يك گل بزند، خوب نيست. پرسپوليس الان مهاجمي مي‌خواهد كه خيلي خوب گل بزند.

 

* همچنان گفته مي‌شود كه شايد از فهرست پرسپوليس كنار گذاشته شوي ولي درخشان گفته كه پرسپوليس تو را حفظ خواهد كرد.

- از لطف آقاي درخشان بي‌نهايت ممنونم و اميدوارم بعد از بازگشت به پرسپوليس، همه چيز را جبران كنم. تعطيلي بازي‌هاي ليگ به ‌دليل رقابت‌هاي جام ملت‌هاي آسيا يك فرصت مناسب براي من است و به احتمال فراوان از هفته بيستم مي‌توانم بازي كنم. از طرفي جذب بازيكن خارجي شايد يك ريسك باشد. من معتقدم باشگاه بايد صبر كند و من هفته بيستم برمي‌گردم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها