کد خبر: ۲۵۹۵۵۱
زمان انتشار: ۲۰:۵۴     ۱۸ مهر ۱۳۹۳
کرار جاسم مهاجم این فصل استقلال که عملکرد قابل قبولی در ترکیب تیمش داشته به دلیل مشکلاتی که برای خروج از ایران داشت، از همراهی آبی پوشان در سفر به ارمنستان باز ماند. او در گفت و گو با «طرفداری» درباره دلیل ماندنش در ایران و آخرین وضعیت خودش صحبت کرده است.

- مثل اینکه استقلال را در سفر به ارمنستان همراهی نکردی. درباره این موضوع صحبت کن.

بله من مشکل خروج از کشور را دارم و به همین دلیل نتوانستم آبی پوشان را در این سفر همراهی کنم.

- مگر قرار نبود این مشکل از طرف باشگاه استقلال برطرف شود؟

مسئولان باشگاه استقلال این قول را داده بودند که مشکل خروجم را برطرف کنند. چند روز پیش هم که قصد خروج از ایران را به مقصد عراق داشتم متوجه شدم ممنوع الخروج هستم و آنها تاکید کردند که برای امکان پذیر شدن سفرم با استقلالی ها مشکل را برطرف می کنند با این حال این مشکل برطرف نشد و من نتوانستم با استقلالی ها به ارمنستان بروم.

- در کل شرایطتت در استقلال چطور است؟

خوشبختانه شرایط خوبی دارم و از عملکردم در استقلال راضی هستم. اگر شرایط سفرم به ارمنستان درست شوم که به تیم ملحق می شوم اما اگر این اتفاق نیفتد رد تهران اختصاصی تمرین می کنم تا آمادگی ام برای ادامه بازی های استقلال حفظ شود.

- هواداران استقلال هم از عملکردت راضی هستند و همیشه تشویقت می کنند.رابطه ات با آنها چطور است؟

هواداران استقلال واقعا به من لطف دارند و من با تمام وجود از آنها ممنونم. احساس می کنم حمایت های آنها در موفقیت من تاثیر مستقیمی دارد و اگر در بازی ملوان در مقابل آنها تعظیم کردم، این کمترین کاری بود که می توانستم برای تشکر از آنها انجام دهم.

- فکر می کنی بعد از تعطیلات لیگ بتوانید صدر جدول را از تراکتورسازی پس بگیرید؟

تمام تلاشمان بر این است که به صدر جدول برسیم و بازیکنان به خاطر زحمات قلعه نویی و حمایت های هواداران انگیزه زیادی برای رسیدن به صدر جدول دارند.

- با وجود سپری شدن مدت زمان طولانی از بازی شما با ملوان هنوز هم بحث هایی در اعتراض به صحنه هایی از داوری شنیده می شود. نظر تو در این باره چیست؟

واقعا برایم عجیب است که چرا تا این حد درباره قضاوت ها و مسائل داوری در ایران بحث می شود. من بازیکن هستم و طبیعتا نمی توانم درباره داوری صحبت کنم اما تا جایی که به من مربوط است باید بگویم داور بازی به تمام صحنه ها نزدیک بود و بعید می دانم اشتباهی در تصمیم گیری هایش رخ داده باشد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها