کد خبر: ۲۵۹۳۷۲
زمان انتشار: ۲۳:۲۰     ۱۸ مهر ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فیفادی،رضا نوروزی بعد از شش هفته از عمل جراحی زانویش، حالا مراحل درمانی را پشت ‌سر می‌گذارد. این دوران برای او به ‌سختی می‌گذرد، آنقدر سخت که نوروزی در مورد آینده‌اش می‌گوید: «فقط تنها آرزویم این است که دوباره برگردم و برای پرسپولیس بازی کنم.»

نوروزی در مورد وضعیت خودش و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ می‌دهد.

* چند هفته از جراحی‌ات می‌گذرد؟

- شش هفته گذشته و من مدتی پیش عصاها را کنار گذاشتم. در حال حاضر دوچرخه سواری و یکسری تمرینات تقویتی را انجام می‌دهم تا وضعیتم بهتر شود.

* در مورد شرایط این روزهای پرسپولیس چه صحبتی داری؟

- پرسپولیس در چند بازی خوب نتیجه گرفت ولی متأسفانه مقابل سپاهان خوب بازی نکرد و شکست خورد. گل خوردن در دقایق پایانی تلخ بود ولی تعطیلی لیگ‌برتر یک فرصت مناسب است تا پرسپولیس بتواند نقاط ضعف خودش را برطرف کند.

* بسیاری از بازیکنان پرسپولیس معتقدند این تیم امسال بدشانس بود، ‌نظر تو چیست؟

- دقیقاً همین‌طور است. شما دیدید که من چهار هفته بیشتر بازی نکردم و پیام هم بعد از دو هفته محروم شد. مهدی دغاغله هنوز بازی نکرده و حسین ماهینی هم مشکل پیدا کرد. مهرداد پولادی هم نیامد و بسیاری از بازیکنان دیگر هم مصدوم و محروم شدند. سیدجلال حسینی هم که جدا شد و این موضوع تأثیرگذار بود.

* برخی معتقدند پرسپولیس در ابتدای فصل بد بسته شد، نظر تو چیست؟

- من معتقدم تیم تقریباً خوبی بسته شد و اگر هم خلاف این باشد، نمی‌دانم چه اتفاقاتی در پشت‌پرده رخ داد. شاید دایی بازیکنان دیگری نمی‌خواست و شاید هم باشگاه شرایط جذب بازیکن را نداشت. با این حال من معتقدم اگر این مصدومیت‌ها و محرومیت‌ها نبود، پرسپولیس نتایج بهتری می‌گرفت.

* این روزهایی که بازی نمی‌کنی، چگونه برای تو سپری می‌شود؟

- من واقعاً صبح و شب به این مصدومیت فکر می‌کنم و از خودم می‌پرسم چرا این اتفاق افتاد. بعد از این همه سال به تیم محبوبم آمدم و الان شرایطم طوری است که فقط به برگشتن فکر می‌کنم. شاید باور نکنید ولی بزرگترین آرزویم این است که برگردم و دوباره پیراهن پرسپولیس را بر تن کنم.

* می‌دانی پرسپولیس می‌خواهد یک مهاجم خارجی به اسم بانگورا بیاورد؟

- من این بازیکن را نمی‌شناسم. قبول دارم پرسپولیس نیاز به مهاجم دارد ولی فوتبالیستی باید به این تیم بیاید که بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد. اگر قرار باشد یک مهاجم بیاید و هر چهار بازی یک گل بزند، خوب نیست. پرسپولیس الان مهاجمی می‌خواهد که خیلی خوب گل بزند.

* همچنان گفته می‌شود که شاید از فهرست پرسپولیس کنار گذاشته شوی ولی درخشان گفته که پرسپولیس تو را حفظ خواهد کرد.

- از لطف آقای درخشان بی‌نهایت ممنونم و امیدوارم بعد از بازگشت به پرسپولیس، همه چیز را جبران کنم. تعطیلی بازی‌های لیگ به ‌دلیل رقابت‌های جام ملت‌های آسیا یک فرصت مناسب برای من است و به احتمال فراوان از هفته بیستم می‌توانم بازی کنم. از طرفی جذب بازیکن خارجی شاید یک ریسک باشد. من معتقدم باشگاه باید صبر کند و من هفته بیستم برمی‌گردم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها