کد خبر: ۲۵۹۲۶۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۱۷ مهر ۱۳۹۳
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در تلاش است تا در نیم فصل دو بازیکن پرسپولیس را به تیمش ببرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روزنامه گل، حسین فرکی خواهان جذب سوشا مکانی و رضا حقیقی است و قصد دارد تا با استفاده از پنجره نقل و انتقالات نیم‌فصل این دو بازیکن را به سپاهان منتقل کند.

 

آن‌طور که در این مورد باخبر شدیم فرکی طی تماسی با مکانی با او در مورد شرایطش در پرسپولیس صحبت کرده است. فرکی که قبلا و در تیم فولاد نیز با سوشا کار کرده و مربی او بوده این‌بار قصد دارد از وجود او در سپاهان استفاده کند.

 

طبق شنیده‌ها فرکی حتی از تمایل پرسپولیسی‌ها به استفاده از نیلسون صحبت کرده و گفته صلاح کار را در این می‌داند که سوشا به تیمی برود تا بازی کند.

 

البته این پایان ماجرا نیست چون نقشه‌ها در مورد ماجرای جابه‌جایی گلرها ادامه دارد. در معادله احتمالی گلرها شاید رحمان احمدی در نیم‌فصل پیراهن آبی بپوشد و سوشا نیز از زیر سایه نیلسون خلاص شود و راهی نصف‌جهان گردد؛ شایعه‌ای که البته قلعه‌نویی در مورد گلر خودش اطمینان داده او را نگه می‌دارد.

 

اگر معادله جابه‌جایی گلرها را کنار بگذاریم پیغام و پسغام‌های حسین فرکی برای حقیقی هم در نوع خودش جالب است.

 

از آنجایی که در مورد وضعیت محرم نویدکیا حرف و حدیث‌هایی به گوش می‌رسد و در این سو نیز حقیقی چندان مورد توجه کادر فنی و هواداران پرسپولیس قرار ندارد فرکی نظر مساعدی برای جذب حقیقی دارد و حتی شنیدیم که از طریق مکانی با هافبک دفاعی سرخ‌ها وارد مذاکره شده و شماره حقیقی را از سوشا گرفته است.

 

هر چند که با توجه به وضعیت فعلی تیم‌ها و بسته بودن پنجره نقل و انتقالات در مورد این مسایل صحبتی نمی‌شود و حتی شاید کار به تکذیب بکشد ولی ماجرای پیشنهاد سپاهان به سوشا و حقیقی سوژه‌ای است که دوستان بدون مطرح شدن نام‌شان آن را تایید کردند
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها