کد خبر: ۲۵۹۰۵
زمان انتشار: ۱۸:۰۷     ۱۸ آبان ۱۳۹۰
نکته قابل توجه همراهی و حمایت گسترده نهادهای دولتی و حکومتی فرانسه با برگزار کنندگان این اجلاس است به گونه ای که محل این مراسم توسط پارلمان فرانسه در اختیار آنها گذاشته شده بود که نشان دهنده دلبستگی دشمنان به اینگونه جلسات دارد.
به گزارش آفاق ، اپوزيسیون خارج کشور در روزهای اخیر و در آستانه انتخابات مجلس شوراي اسلامي سعی دارند به هر نحو ممکن انسجام خود را از دست نداده و به همین منظور اقدام به برگزاری میتینگ ها و دوره‌های خاصی می کند.
در همین راستا شنیده شده، به تازگي اردوی چهار روزه ای در فرانسه برای اپوزیسیون ایرانی تشکیل شده و برخی صاحب نظران و مخالفان نظام جمهوری اسلامی ایران در آن گردهم آمده و به بررسی راهکارهای مقابله با ایران پرداخته اند.
نکته قابل توجه همراهی و حمایت گسترده نهادهای دولتی و حکومتی فرانسه با برگزار کنندگان این اجلاس است به گونه ای که محل این مراسم توسط پارلمان فرانسه در اختیار آنها گذاشته شده بود که نشان دهنده دلبستگی دشمنان به اینگونه جلسات دارد. بنابر این گزارش در جریان این گردهمایی کلاس ها و دوره های آموزشی نیز برای حاضرین که از کشورهای مختلف دنیا به فرانسه آمده بودند، برگزار شده است.
گفته می شود این کلاس ها که تا نیمه شب ادامه داشته با موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی و روش های بهره برداری از آن بوده است.
همچنین شرکت کنندگان در این همایش در روز آخر با نمایندگان پارلمان فرانسه دیدار کردند و به جمع بندی مطالب مطرح شده در جلسات پرداختند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها