کد خبر: ۲۵۹۰۲۸
زمان انتشار: ۱۵:۴۸     ۱۶ مهر ۱۳۹۳
در حالي نزديك به سه ماه از اعلام قيمت رسمي خودروهاي داخلي مي‌گذرد كه شوراي رقابت هنوز به اطلاعات كافي براي تعيين قيمت تندر90 دست نيافته است
به گزارش پایگاه 598 به نقل از دنیای اقتصاد ؛ بر اين اساس رئيس شوراي رقابت سرنوشت تعيين قيمت تندر را نامعلوم و در هاله‌اي از ابهام عنوان کرد؛ اين در حالي است كه رضا شيوا پيش از اين اواسط مرداد ماه را زمان اعلام قيمت اين خودرو تعيين كرده بود.
 رضا شيوا در رابطه با چرايي تعيين نشدن قيمت تندر 90 مي‌گويد: برخي قطعات تندر به‌صورت يك بسته توسط شرکت رنو وارد كشور مي‌شود كه ريز اطلاعات قيمتي اين بسته در اختيار ما گذاشته نمي‌شود و به دليل همين نقص اطلاعات نمي‌توانيم قيمت تندر را تعيين كنيم. نقص اطلاعات ارسالي تندر90 به شوراي رقابت در حالي است كه به گفته شيوا رنو از ابتداي امسال در حال ارسال نامه‌هاي درخواست افزايش قيمت به خودروسازان است.  بر این اساس رضا شیوا که چندی است پرونده قیمت خودرو را مختومه اعلام کرده در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار ما از عملكرد شوراي رقابت در تعيين قيمت خودرو راضي به نظر مي‌رسد. او در اين زمينه با اشاره به اينكه شوراي رقابت در صنعت خودرو به اهداف خود (رشد توليد، تنظيم فروش، حذف آپشن‌هاي اجباري به جز الزامات قانوني، اصلاح قراردادها، كمرنگ شدن حاشيه بازار) رسيده است، مي‌گويد: در حال حاضر وضعيت بازار خودرو هم براي خودروسازان و هم براي خريدارها مناسب است، زيرا با تعيين قيمت‌ها سرمايه‌هاي سرگردان از بازار خودرو خارج شدند و فاصله قيمت كارخانه و بازار خودرو نيز به حداقل رسيد، بنابراين حالا تقاضاي واقعي در بازار خودرو وجود دارد و شرايط به صورت كلي مطلوب است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها