کد خبر: ۲۵۸۹۱۰
زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۱۶ مهر ۱۳۹۳
هافبک بازیساز و جوان سرخپوشان خطاب به مهاجمان این تیم گفته پس از بتزگشت به میادین آنقدر پاس گل می‌دهد تا آقای گل شوند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، در حالی که سرخپوشان تمام تلاش خود را به کار بردند تا پیام صادقیان را به بازی با سپاهان برسانند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد تا هافبک بازی ساز سرخپوشان قادر به همراهی سرخپوشان بعد از تعطیلات و از هفته دوازدهم مقابل سایپا باشد.

 

قطعا اضافه شدن این هافبک توانمند می‌تواند خط هافبک پرسپولیس را به شرایط ایده‌آل نزدیک کند.

 

صادقیان که روزهای پایانی محرومیتش را پشت سر می‌گذارد از حالا برای قرار گرفتن در ترکیب پرسپولیس لحظه شماری می‌کند. او که در تمرینات اخیر آماده و سرحال نشان داده خطاب به هم‌تیمی‌هایش گفته که دیگر اشتباهات گذشته را تکرار نخواهد کرد و قصد دارد با بازی‌های خوب خود نبودش را به نوعی جبران کند.

 

البته این تنها نظر پیام نیست بلکه درخشان نیز معتقد است بازگشت صادقیان می‌تواند سر و سامانی به وضعیت خط هافبک و حمله سرخپوشان بدهد.

 

اما نکته جالب در مورد صادقیان به انگیزه بالای او برای جبران اشتباهات مربوط به محرومیتش برمی‌گردد. صادقیان در تمرینات اخیر و پس از آنکه انتقادات از نحوه عملکرد خط حمله پرسپولیس به اوج خود رسید به مهاجمان پرسپولیس وعده داد که پس از پایان محرومیتش آنقدر به آنها پاس گل می‌دهد که آقای گل شوند و غیبت خود در دیدارهای اخیر را نیز اینگونه جبران کند.

 

صادقیان از معدود عناصر هجومی فوتبال ایران است که برخلاف اکثر هم پست‌های خود ترجیح می‌دهد پاس گل دهد تا اینکه خودش گلزنی کند.

 

او بارها گفته که از پاس گل دادن بیشتر لذت می‌برد تا گلزنی. باید دید که این بازیکن پس از بازگشت به میادین می‌تواند به وعده‌های خود عمل کند یا خیر.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها