کد خبر: ۲۵۸۸۹۲
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۱۶ مهر ۱۳۹۳
دروازه‌بان ملی پوش نفت تهران گفت: «برای حضور در جام ملت‌ها هم باید در باشگاهم خوب کار کنم و هم در اردوهای تیم ملی.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسیم،علیرضا بیراوند در مورد حضورش در تمرینات تیم ملی در اردوی پرتغال اظهار داشت: «واقعا از این مساله خوشحالم. پیش از این هم گفته بودم که برای رسیدن به پیراهن تیم ملی منتظر فرصت هستم و خوشحالم که حالا این فرصت نصیب من شده است. من آرزو دارم در جام ملت‌ها حضور داشته باشم. نه برای اینکه فقط باشم، دوست دارم در جام ملت‌ها بازی کنم و برای رسیدن به این مساله فقط دنبال فرصت هستم. فرصت به من برسد مطمئن باشید به راحتی از آن نمی‌گذارم و سعی می‌کنم نظر کی روش را جلب کنم.»

 

او ادامه داد: «خوب می‌دانم که اگر می‌خواهم در تیم ملی حضور داشته باشم باید هم در اردو‌ها خوب کار کنم و هم در نفت تهران کاری کنم تا تیم در بالای جدول باشد. تمام هدفم جلب رضایت کی روش است.»

 

بیرانوند در پاسخ به این سوال که آیا دعوت کردن از دروازه بان‌های جوان به دلیل بی‌تجربگی شان به ضرر تیم ملی تمام نمی‌شود هم گفت: «من فکر می‌کنم این اتفاق نمی‌افتد. شما اگر اردوی تیم ملی را ببینید بزرگ‌ترین بازیکنان فوتبال ایران در آن حضور دارند. بازیکنانی که همه در جام جهانی حضور داشتند و به همین دلیل من فکر می‌کنم کی روش حتما یک چیزی می‌دانسته که این نفرات را به تیم ملی دعوت کرده و صد در صد تیم ملی ضرر نخواهد کرد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها