کد خبر: ۲۵۸۶۹۹
زمان انتشار: ۱۹:۵۵     ۱۵ مهر ۱۳۹۳
حسين فرکي معتقد است بازيکنان زيادي از تيمش شايستگي حضور در اردوي تيم ملي را داشته‌اند.
به گزارش پایگاه 598، سرمربي سپاهان بابت دعوت نشدن برخي بازيکنانش به تيم ملي ناراحت است و حقشان را حضور در اردوي تيم ملي مي‌داند.

فرکي در مورد عدم دعوت محمدرضا خلعتبري به تيم ملي اينطور توضيح مي‌دهد: بعد از اعلام اسامی تیم ملی من بچه‌های سپاهان را ندیدم اما در مورد خلعتبری می‌توانم بگویم آن چیزی که او را اذیت می‌کند نرفتن به جام جهانی است. او برای تیم ملی زحمت کشیده بود و به نظرم حقش بود که به برزیل برود اما این اتفاق نیفتاد و حالا هم طبیعی است که او ناراحت باشد.

وي ادامه داد: الان بیش از 40 بازیکن برای دریافت ویزای پرتغال اقدام کرده‌اند. شرایط ویزا هم طوری است که بازیکنان از شهرشان می‌آیند، به سفارت می‌روند و کارهای قانونی خروج از کشور را انجام می‌دهند. این رفت و آمدها و در نهایت انتخاب نشدن آنها را اذیت می‌کند. نمی‌دانم قانون چگونه است اما بازیکن مدام در رفت و آمد است و فقط منتظر دعوت شدن به تیم ملی. اگر دعوت نشود ممکن است واکنشی نشان بدهد که این می‌تواند طبیعی باشد. اصلا شما جای خلعتبری، ناراحت نمی‌شوید؟

سرمربي سپاهان معتقد است که نبايد به گونه‌اي رفتار شود که بازيکنان دلسرد شوند: باید راهکاری اندیشیده شود که باعث نشود یک بازیکن مدام در رفت و آمد باشد. یک بازیکن وقتی به تهران می‌آید تا به سفارت برود برای دو روز در تمرین تیمش حاضر نمی‌شود، بعد هم که می‌آید یک روزش را خسته است و باید استراحت کند. این می‌شود سه روز. همین اتفاق هم بازیکن را اذیت می‌کند، هم باشگاه و هم مربیان را و این اتفاق خوبی نیست.

فرکي که هميشه يکي از حاميان تيم ملي و کادرفني‌اش نشان داده اينبار به عملکرد کي‌روش انتقاد دارد: این انتقاد به کی‌روش وارد است که چطور بدون تمرین، 17 بازیکن را خط می‌زند و فقط 24 بازیکن را به اردو می‌برد. خب او می‌توانست از همان اول نام 24 بازیکن را اعلام کند.

وي افزود: نمی‌دانم اما شاید فکر می‌کنند بعضی از بازیکنان به دلایل مختلف مثل سربازی برای خروج با مشکلاتی روبه‌رو شوند و به همین خاطر جایگزین‌هایی برایشان در نظر می‌گیرند تا آلترناتیو باشند. فکر می‌کنم به همین دلیل نام 40 بازیکن اعلام شد اما در هر صورت من معتقدم که بازیکنان در این رفت و آمدها اذیت می‌شوند.

فرکي معتقد است چنين اتفاقاتي نمي‌تواند بازيکنانش را بي‌انگيزه کند: خلعتبری بازیکن بی‌تجربه و تازه واردی نیست که بخواهد بی‌انگیزه شود. او ناراحت است اما آنقدر تجربه دارد تا اجازه ندهد مشکلی برایش پیش بیاید. البته من هم با او صحبت می‌کنم تا اتفاقات چند روز اخیر را فراموش کند.

سرمربي سپاهان در مورد عدم دعوت هادي عقيلي به تيم ملي اميدوار است که نظر کي‌روش تغيير کند: هم این از اختیارات کادر فنی است که چه کسی را انتخاب کند اما امیدوارم نگاه کروش در خصوص بازیکنان مثبت باشد و این موضوع نسبت به تمام بازیکنان وجود داشته باشد.

وي در پايان گفت: نبود هادی عقیلی موضوعی بوده که قبلا اتفاق افتاده اما این را می‌گویم که نگاه کادر فنی باید نسبت به بازیکنان تغییر کند. نباید لج و لجبازی در تیم ملی وجود داشته باشد چرا که تیم ملی یک کشور جای این حرف‌ها و حدیث‌ها نیست و هم کادر فنی و هم بازیکنان باید این موضوع را مد نظر قرار دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها