کد خبر: ۲۵۸۶۹
زمان انتشار: ۱۳:۳۳     ۱۸ آبان ۱۳۹۰
رئیس تولیدات موسیقی حوزه ‌هنری گفت: یکی از تولیدات جدید این مرکز اثری با عنوان «ولایت» است که بر اساس شعری از استاد «غلامعلی حداد عادل» تولید و با صدای حشمتی خوانده شده است.

رضا مهدوی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: تمام تولیدات موسیقی حوزه هنری بر محوریت هنر دینی است که این هنر ژانرهای گوناگونی دارد و با نگاه وسیع و تعاریف متعددی همراه است.

مهدوی در ادامه افزود: می‌توانیم با توجه به تعاریفی که خودمان از این حوزه داریم و آن هم گره‌گشایی از مردم و مطالبات آنها است، با بیان هنری مردم را تغذیه شنیداری کنیم و محتوای لازم را به آنان برسانیم.

وی خاطر نشان کرد: حوزه هنری می‌خواهد با تولید محتوای شعری لازم و متناسب با فرهنگ موسیقی ایران، آثاری بزرگ را خلق کند تا گامی مثبت در مسیر تولید هنر دینی و ایرانی ـ اسلامی برداشته شود.

رئیس تولیدات مرکز موسیقی حوزه‌ هنری، درباره تولید آثار فاخر در این مرکز گفت:‌ در هفته‌ای که گذشت آلبوم موسیقی «علیرضا ‌عصار» بعد از 5 سال منتشر شد؛ اسم این آلبوم «محتسب» است که اشعاری از «پروین اعتصامی»، «فاضل نظری» و همین طور اشعاری که از طریق حوزه‌ هنری منتشر شده است را شامل می‌شود.

وی در ادامه افزود: تولید جدید دیگر این مرکز اثری با عنوان «ولایت» است که شعر آن را استاد «غلامعلی حداد عادل» سروده است که با صدای آقای حشمتی خوانده شده است.

مهدوی بیان داشت: این اثر به موضوع «ولایت» می‌پردازد که از امام زمان (عج) تا ولایت در زمان حاضر را دربر‌می‌گیرد. کار‌های دیگر این مرکز درباره بیداری اسلامی در کشور‌های همسایه و بیداری در کشور‌های غربی است و در حال حاضر علاوه بر این موضوعات در حال تالیف و پژوهش درباره موسیقی نیز هستیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها