کد خبر: ۲۵۸۴۳۷
زمان انتشار: ۱۱:۱۱     ۱۵ مهر ۱۳۹۳
تست اسپری محوشونده ایرانی در برنامه نود
برنامه نود شب گذشته روی آنتن رفت و اتفاقات لیگ برتر در هفته گذشته را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش سرویس ورزشی پایگاه 598، برنامه نود شب گذشته برگزار شد و به بررسی مسائل فوتبالی رقابت‌های لیگ در هفته گذشته پرداخته شد.

سوال پیامکی این برنامه اختصاص به انتخاب برترین بازیکن ماه داشت و مخاطبان برنامه گزینه‌هایی نظیر وحید امیری از نفت تهران، محسن دلیر از تراکتورسازی،  سروش رفیعی از فولاد و علی زینالی از سایپا را پیش‌رو داشتند.

 

در پایان این برنامه سروش رفیعی با کسب بیش از 516 هزار رای به عنوان بهترین بازیکن ماه انتخاب شد و محسن دلیر و وحید امیری در رده دوم و سوم قرار گرفتند

خداد افشاریان کارشناس داوری این برنامه بود.

پس از آن نکات آماری لیگ برتر مورد بررسی قرار گرفته شد و مقایسه‌ای میان این لیگ با لیگ گذشته صورت گرفت. در آمار پخش شده مشخص شد که نیمکت مربیان در این فصل نسبت به فصل گذشته لرزان‌تر بوده و مربیان بیشتری برکنار شده‌اند.

در ادامه بازی استقلال و ملوان پخش شد و به بررسی نکات اماری این دیدار پرداخته شد و اتفاقات داوری این بازی مورد بررسی قرار داده شد.

فروزان باید اخراج می‌شد

کارشناس داوری این برنامه نود اعتقاد داشت دقیقه 10 مسابقه پنالتی روی جلال رافخایی رخ داد و فروزان دروازه بان استقلال باید اخراج می شد.

کارشناس داوری برنامه نود درباره پنالتی استقلال گفت مازیار زارع پای راست کرار را زد و این صحنه پنالتی بود. وی همچنین گفت پنالتی ملوان درست بود اما برخورد توپ به دست بیک زاده هم پنالتی نبود.

در ادامه عادل فردوسی‌پور مجری برنامه با حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری به صحبت پرداخت.

 

عسگری درباره اسپری محوشونده ایرانی گفت: استفاده از اسپری ها روش خاصی دارد. باید به مقدار کمی روی زمین زده شود که اگر این موضوع رعایت شود مواد اسپری پس از چند دقیقه پاک خواهند شد.

 

وی در مورد اینکه آیا داوران از هدست استفاده خواهند کرد یادآور شد: هفته گذشته در دیدار تیم های فولاد و نفت فغانی از این هدست ها استفاده کرد. قرار است شرکتی اسپانسر این مسئله شود و پس از برطرف شدن برخی مشکلات این مسئله را اجرایی خواهیم کرد.

با آوردن یک تکه چمن مصنوعی به استدیو اقدام به تست اسپری محو شونده ایرانی کرد و در بخشی از صحبت‌های خود از این اسپری رابه خمیر ریش و برف شادی تشبیه کرد.

 

 

محسن دلیر بازیکن تراکتورسازی میهمان برنامه شب گذشته نود بود.

وی درباره انتخاب بازیکن برتر سوال نظرسنجی اظهار داشت که علاقمند به بازی سروش رفیعی است و به وی رای داد.

وضعیت و شرایط لژیونرهای ایرانی مورد بررسی قرار داده شد.


در ادامه گزارشی از دیدار سپاهان و پرسپولیس پخش شد و عنوان شد که قرمزپوشان 11 سال است که در اصفهان پیروز نشده‌اند.

 

خلعتبری باید اخراج می‌شد

افشاریان درباره اتفاقات داوری دیدار سپاهان و پرسپولیس عنوان داشت که تکل خلعتبری روی پای محمد نوری خطا بود و باید با یک کارت قرمز جریمه می‌شد و سرنگونی سوکای پشت محوطه جریمه پرسپولیس هم خطا بود اما پنالتی نبود و خطا خارج از محوطه بود.

در ادامه برنامه بهنام ابوالقاسم‌پور سرپرست باشگاه راه آهن روی خط برنامه آمد و درباره درگیری در دیدار راه آهن و استقلال خوزستان صحبت‌هایی را مطرح کرد.

وی گفت که 11 هفته است که از داوری ضربه خورده‌اند و هیچ اعتراضی نسبت به این موضوع نداشته‌اند.

در ادامه افشاریان کارشناس داوری، به انتقاد از حرکت عابدزاده پرداخت و عنوان کرد که وی نباید در این باره دخالت می‌کرد.

علیرضا فغانی داور فوتبال کشورمان روی خط تلفنی برنامه آمد و اظهار داشت: از دوستانی که برای کارشناسی به برنامه نود می آیند خواهش می کنم داوری خود را به روز کنند و به انتقاد از افشاریان پرداخت و گفت که از افشاریان می خواهم از داماد خود که در کلاس داوری لیگ برتر حضور داشت اطلاعات به روز را بگیرند.

افشاریان در ادامه گفت: من متاسفم که شما روی خط تلفنی برنامه آمدید و اینگونه ایراد می‌گیرید، شما می‌توانستید به صورت خصوصی در این باره با من صحبت کنید.

شما بیشتر از 10 سال از من کوچکترید و درست نیست در این برنامه پرطرفدار این گونه با من صحبت کنید و متاسفم. حرف فیفا وحی منزل که نیست، شاید فیفا مسئله ای بیان کند که اشتباه باشد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها