کد خبر: ۲۵۸۴۲۵
زمان انتشار: ۱۱:۰۱     ۱۵ مهر ۱۳۹۳
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: «از زمانی که مربیگری را در تیم های پایه دنبال می کردم از گرمکن سورمه ای با خط سفید استفاده می کردم و تا آخرین روزی که کنار زمین بایستم باز هم به این کار ادامه می دهم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، یکی از داغ ترین بحث های روز فوتبال ایران به گرمکن های سرمه ای و سفیدرنگ مجید جلالی برمی گردد و همین مساله سبب شده حاشیه های زیادی برای این مربی باتجربه ایجاد شود.

 

در این باره جلالی بایک موسسه خیریه صحبت هایی انجام داده و به توافق رسیده تا تمام گرمکن های خود از ابتدای دوران مربیگری را به نفع نیازمندان به حراج بگذارد.

 

جلالی درباره حاشیه هایی که از چندی پیش پیرامون او و گرمکن هایی که بر تن می کند مطرح شده عنوان کرد: «اینها از سر دشمنی است. در فوتبال رقابت وجود دارد و گاهی این رقابت به دشمنی تبدیل می شود. در زندگی ام در حق هیچ کس دشمنی نکرده ام، اما خیلی دشمن پیدا کردم. در این فوتبال شما هیچ وقت نمی توانید افراد را از خودتان راضی نگه دارید. همیشه انسان هایی که زحمت می کشند برایشان چنین شرایطی ایجاد می شود.»

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا قصد ندارید از پوشیدن گرمکن های سورمه ای رنگ صرفنظر کنید، افزود: «به هیچ عنوان. اتفاقا این گرمکن ها نماد کار من است. از زمانی که مربیگری را در تیم های پایه دنبال می کردم از گرمکن سورمه ای با خط سفید استفاده می کردم و تا آخرین روزی که کنار زمین بایستم باز هم به این کار ادامه می دهم. اصلا می خواهم طوری رفتار کنم که هر وقت نام گرمکن سورمه ای می آید همه یاد من بیفتند. این گرمکن را به نماد خودم تبدیل می کنم.»

 

جلالی درباره شرایط کنونی تیمش پس از شکست مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: «در دو بازی گذشته متاسفانه با وجود بازی خوبی که انجام دادیم نتوانستیم نتیجه لازم را به دست بیاوریم. تیم من فوتبال خیلی خوبی را به اجرا می گذارد به طوری که مدل فوتبالمان در تاریخ ایران ماندگار می شود، اما نیاز داریم در کنار یکدیگر به تکامل کامل برسیم و با این نوع فوتبال در زدن ضربات آخر دقت کنیم تا گل های بیشتری بزنیم.»

 

وی ادامه داد: «یکی از دلایل اصلی که در دو بازی گذشته شکست خوردیم این بود که نتوانستیم از ضدحملات حریفان جلوگیری کنیم. از سوی دیگر حریفان ما نود دقیقه مقابل سایپا دفاع مطلق را امتحان کردند و ما باید یاد بگیریم که چگونه با این روش مقابله کنیم.»

 

سرمربی سایپا درباره اینکه تعطیلی لیگ برتر به ضرر سایپا نخواهد بود خاطرنشان کرد: «هر تعطیلی به باشگاه ها ضربه می زند، اما من می خواهم از مهدی تاج و همکارانش در سازمان لیگ تشکر کنم که برنامه کامل لیگ چهاردهم را از مدت ها پیش تهیه و منتشر کرده اند. این برنامه بسیار به باشگاه ها کمک می کند و چون از قبل زمان تعطیلی ها را می دانیم، می توانیم جلوی تبعات منفی را بگیریم. تمرینات خود را ادامه می دهیم و در مسیر پیشرفت گام برمی داریم تا به هدفی که داریم برسیم.»

 

سرمربی سایپا در پایان درباره شرایط تیم ملی فوتبال بیان کرد: «متاسفانه در تیم ملی فضای نقد و صحبت وجود ندارد و به همین خاطر تصمیم گرفته ام هیچ صحبتی درباره تیم ملی انجام ندهم، چرا که یک بار این کار را کردم، اما تبعات خوبی برایم نداشت.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها