کد خبر: ۲۵۸۳۶۳
زمان انتشار: ۰۹:۵۵     ۱۵ مهر ۱۳۹۳
هافبک باسابقه تیم پرسپولیس گفت: «هواداران نباید از شکست مقابل سپاهان خیلی ناراحت باشند؛ چون ظرفیت تیم ما به لحاظ بازیکنان اصلاً قابل مقایسه با حریف نبود و این مساله تاثیر زیادی در باخت ما داشت.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، محمد نوری درباره حاشیه های اخیر سرخپوشان اظهار داشت: «درباره صحبت بازیکنان باید کادر فنی صحبت کند. ما بازیکنان باید فقط تمرکز خود را روی تمرین کردن داشته باشیم و به حاشیه ها کاری نداشته باشیم.»

 

وی افزود: «فقط می توانیم بگویم هر کس در تمرینات پرسپولیس خوب باشد، می تواند بازی کند. خوشبختانه شرایط خوبی داریم و برای ادامه و موفقیت تیم پرسپولیس باید همه چیز را به نفع خودمان کنیم.»

 

هافبک سرخپوشان با اشاره به شکست مقابل سپاهان عنوان کرد: «سپاهان تیم کوچکی نیست. فکر می کنم بازی قابل قبولی مقابل این تیم انجام دادیم و در وقت اضافه با یک غفلت امتیاز این بازی را از دست دادیم. به نظرم هواداران از دست ما ناراحت نباشند؛ چون موجودیت و ظرفیت تیم ما به لحاظ بازیکن اصلاً قابل مقایسه با تیم سپاهان نبود و دست کادر فنی تیم ما برای تعویض ها هم خالی بود.»

 

وی درباره نیاز پرسپولیس به بازیکنان جدید گفت: «صددرصد ما باید بازیکن جذب کنیم، پرسپولیس حداقل 3، 4 بازیکن کلاسیک و قوی در پست های مختلف نیاز دارد. بخصوص در جام باشگاه های آسیا. من در آسیا بازی کرده ام و می‌ دانم اگر بخواهیم زنگ تفریح نشویم باید بازیکن بگیریم، چرا که تیم های حاضر در این رقابت ها بسیار قوی هستند و به مراتب قدرتمندتر از تیم های داخلی هستند که ما با آنها بازی می‌کنیم. چند سال است که تیم های ما حتی از گروهشان صعود نمی‌ کنند؟ چون هزینه 2 بازیکن آنها به اندازه هزینه کل باشگاه های قدرتمند فوتبال ایران است. از این روست که می‌ گویم پرسپولیس باید صددرصد بازیکن جذب کند.»

 

نوری در پایان گفت: «قبول دارم یک غفلت کردیم، ولی جای نگرانی نیست. مطمئن باشید پس از تعطیلات لیگ مقابل سایپا آن باخت را جبران می کنیم. ما ناامید نیستیم و قصد داریم در اردوی کیش به آن هماهنگی خوب خودمان برسیم تا بتوانیم خواسته های کادر فنی را پیدا کنیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها