کد خبر: ۲۵۸۱۷۴
زمان انتشار: ۲۰:۳۹     ۱۴ مهر ۱۳۹۳
بازيکن سابق پرسپوليس اعتقاد دارد که ميثم حسيني از حرف هايي که زده منظوري نداشته و نبايد کاري کرد که فوتبالش نابود شود.
به گزارش پایگاه 598، امیرحسین اصلانیان در گفتگو با "ورزش سه" گفت: تیم پرسپولیس از وقتی که تغییر و تحولات صورت گرفته، شرایطش بهتر شده و روند رو به رشدی را داشتند. در بازی با سپاهان نیز آنها دنبال تک امتیاز بودند ولی زورشان به سپاهان نرسید و نتوانستند به هدفشان برسند. به نظر من این تعطیلی لیگ خیلی می تواند به پرسپولیس کمک کند.

وی در مورد مصاحبه میثم حسینی و احتمال کنار گذاشتنش از تیم نیز بیان کرد: من با توجه به شناختی که از حسینی دارم میدانم که بچه خوبی است و از حرف هایش منظوری نداشته. یا خودش حرف هایش را بد منتقل کرده یا رسانه ای که با آن مصاحبه کرده منظورش را بد انتقال داده. در زمان غمخوار و بگویچ این مشکل برای من هم ایجاد شده بود ولی در هر صورت از حمید درخشان میخواهم که او را ببخشد و نگذارد که فوتبالش نابود شود. پرسپولیس هم دیگر طاقت این را ندارد که یک بازیکن دیگر را از دست بدهد.

اصلانیان در پایان اظهار داشت: پرسپولیس به 3 -4 بازیکن احیتاج دارد که بتوانند نتیجه بازی را عوض کنند. در خط حمله این تیم به یک بازیکن سرزن احتیاج دارد و یک هافبک خلاق در میانه میدان باید در نیم فصل جذب شود.در خط دفاع نیز به اعتقاد من این تیم باید تقویت شود

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها