کد خبر: ۲۵۷۸۱۲
زمان انتشار: ۲۳:۳۶     ۱۳ مهر ۱۳۹۳
همسر علي كفاشيان درباره توصيه‌هايش به رييس فدراسيون فوتبال مي‌گويد: «مي‌گفتم شخصيت شما شخصيت فوتبالي نيست.»
بانك ورزش - اين نخستين بار نيست كه همسر علي‌كفاشيان از مصائب زندگي با رييس فدراسيون فوتبال مي‌گويد. در مصاحبه مفصل پيش او اظهارنظرهاي جالبي در اين رابطه داشت و به اين نكته اشاره كرده بود كه سال‌هاست با همسرش به خريد نرفته است. علي كفاشيان هم البته به آن‌ها واكنش نشان داد. اين بار اما همسر كفاشيان در برنامه تلويزيوني از سختي هايش مي‌گويد.
مهري سادات طباطبايي، همسر علي كفاشيان است كه صحبت‌هايش را با نوع آشنايي‌اش با رييس فدراسيون فوتبال آغاز مي‌كند: «آشنايي ما به صورت فاميلي بود. خانواده‌هايمان دوستان قديمي يكديگر بودند و آن زمان اين‌طور بود كه مي‌گفتند خانواده را ببين و دختر را بگير.» او درباره فرزندانش توضيح مي‌دهد: « ما ۳ فرزند داریم. دو پسر و یک دختر. علي، پسر بزرگم ازدواج كرده، فوق لیسانس برق دارد و در سایپا کار می‌کند. احسان، پسر کوچکم مجرد است، فوق لیسانس مدیریت ورزش است و در شرکت نفت کار می‌کند.  دخترم هم متولد 69 است و در حال تحصیل در رشته کارشناسی ارشد عمران است.»
همسر علي كفاشيان از مخالفتش با حضور همسرش در فوتبال مي‌گويد: «ايشان در بانك مركزي فعاليت داشتند و مسووليت‌شان در آن سمت بسيار مهم بود. تا اينكه آمدند در فوتبال و الان من اصلاً راحت زندگي نمي‌كنم. كلاً من از ابتدا با حضور ايشان در فوتبال موافق نبودم. مي‌گفتم شخصيت شما شخصيت فوتبالي نيست. گفتم شما حالتي داريد كه نه گفتن براي‌تان سخت است و شخصيتي داريد كه پرخاشگر نيست. ايشان آرامش خاصي دارند و اين آرامش در فضاي فوتبال مناسب نيست چون بچه‌هاي فوتبال اين‌طور هستند كه امروز با هم دعوا مي‌كنند و فردا در محفلي دست در گردن بكديگر مي‌اندازند. مي‌گفتم فوتبال جاي مناسبي براي شما نيست اما خودشون قبول كردند كه بروند و من هم احترام گذاشتم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها