کد خبر: ۲۵۷۸۰۵
زمان انتشار: ۲۳:۳۳     ۱۳ مهر ۱۳۹۳
همزمان با عيد قربان شبکه سوم سيما با دعوت از حنيف عمران‌زاده، مدافع استقلال سوالاتي جالبي با او مطرح کرد که در ادامه بخش‌هايي از آن را مي‌خوانيد.

به گزارش بانک ورزش، عمران‌زاده درباره لقب بچه‌ غول که هواداران استقلال براي او انتخاب کرده‌اند و در پاسخ به اين سوال که آيا از اين لقب ناراحت نمي‌شود، گفت: به هيچ وجه از اين لقب ناراحت نمي‌شوم و اتفاقا خيلي هم از آن خوشحالم. اين لطف هواداران بود و از سال دومي که به استقلال آمدم هواداران اين لقب را به من دادند.

وي ادامه داد: اين لقب از آنجا به من داده شد که به هيچ بازيکني اجازه عبور از خودم را نمي‌دهم و در صورتي هم که کسي بخواهد از من رد شود مطمئنا با خطا او را متوقف مي‌کنم.

عمران زاده درباره اينکه آيا تاکنون قرباني کرده است و خاطره‌اش از آن گفت: به لطف خدا زياد قرباني کرده‌ام. خاطرم هست يک بار دروازه‌بان خارجي تيم‌مان هم به اين مساله اعتراض کرد و گفت و نبايد حيوان خدا را کشت.

گويا مدافع استقلال به دليل مسلط نبودن به زبان انگليسي نتوانسته فلسفه قرباني کردن در عيد قربان را به گلر تيم‌شان بگويد: خيلي دلم مي‌خواست به او کاملا دليل اين کار را توضيح بدهم اما متاسفانه به دليل عدم تسلط به زبان نتوانستم.

عمران‌زاده که در اين سال‌ها به صراحت لهجه معروف شده درباره اين اخلاقش اينطور توضيح داد: هميشه عادت داشته‌ام و دارم که حرف دلم را بزنم. چيزي را در دلم نگه نمي‌دارم و فقط از خدا مي‌ترسم.

مدافع استقلال در پايان درباره بازي دربي و حساسيت‌هاي آن گفت: مهمترين چيز در دربي اين است که برنده باشي. چون در اين حالت است که هواداران يک فصل فرصت خواهند داشت که براي آن کري بخوانند. به نظرم پيروزي در دربي از قهرمان شدن هم مهمتر و براي هواداران لذتبخش‌تر است. اما اين يک بازي فوق‌العاده حساس است و شخصا بعد از 12-13 بازي در داربي هنوز بعد از دقيقه 30 استرس زيادي دارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها