کد خبر: ۲۵۷۶۶۱
زمان انتشار: ۲۰:۱۲     ۱۲ مهر ۱۳۹۳
نقشینه گفت: دوشنبه بتدریج با تقویت جریان‌های شمالی در سواحل دریای خزر مجددا بارش باران همراه با کاهش محسوس دما و مواج شدن دریا در سواحل جنوبی دریای خزر آغاز شده و تا پنج شنبه بطور متناوب ادامه خواهد داشت.
امین حسین نقشینه، کارشناس مستقر در سازمان هواشناسی کشور در خصوص وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای آینده گفت: امروز "شنبه ۱۲ مهر ماه ۹۳" بارش پراکنده و خفیف تا بعدازظهر در سواحل جنوبی دریای خزر ادامه داشته و همچنین در بعدازظهر امروز رگبار و رعد و برق پراکنده در برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات البرز نیز پیش بینی می‌شود.

وی افزود: فردا دمای هوا در نوار شمالی کشور بطور نسبی افزایش می‌یابد و دوشنبه بتدریج با تقویت جریان‌های شمالی در سواحل دریای خزر مجددا بارش باران همراه با کاهش محسوس دما و مواج شدن دریا در سواحل جنوبی دریای خزر آغاز شده و تا پنج شنبه بطور متناوب ادامه خواهد داشت.

همچنین روز سه شنبه شدت بارش‌ها در استان‌های گیلان، مازندران و اردبیل خواهد بود و روز چهارشنبه دمای هوا بطور محسوس در نیمه شمالی کاهش خواهد داشت.

نقشینه ادامه داد: طی سه روز آینده در برخی مناطق شمال هرمزگان، جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزایش ابر، وزش باد، رگبار پراکنده یا رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: امروز بارش‌ها در مناطق ذکر شده بصورت پراکنده خواهد بود، همچنین بیشترین بارش‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته در رامسر به میزان ۱۸۲ میلیمتر و لاهیجان به میزان ۹۷ میلیمتر و رودسر به میزان ۹۲ میلیمتر و در ایستگاه مهرآباد تهران نیز ۱ میلیمتر گزارش شده است که میزان بارش در رامسر چشمگیر بوده است.

نقشینه اظهار داشت: سردترین مرکز استان طی امروز شهرکرد با کمینه ۴ درجه، همدان با کمینه ۶ درجه، زنجان با کمینه ۶ درجه و اردبیل با کمینه دمای ۷ درجه بوده است.

کارشناس هواشناسی در خصوص وضعیت آب و هوای تهران طی روزهای آینده افزود: آسمان تهران امروز، کمی ابری، در بعدازظهر افزایش ابر، گاهی وزش باد و فردا، صاف، گاهی وزش باد و روز دوشنبه، صاف، همراه با وزش باد پیش بینی می‌شود و اواخر وقت سه شنبه در ارتفاعات استان تهران افزایش ابر و بارش پراکنده رخ می دهد و روز چهارشنبه در تهران و ارتفاعات استان بارش‌های خفیف و پراکنده دور از انتظار نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
عادل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۶ - ۲۴ دی ۱۳۹۳
۰
۰
سردترین شهر ایران قوچانه
سیبری ایران
از ما گفتن بود
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۲:۱۷ - ۳۱ تير ۱۳۹۴
۰
۰
با قوچان موافقم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها