کد خبر: ۲۵۷۵۷
زمان انتشار: ۱۵:۴۸     ۱۷ آبان ۱۳۹۰
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه در حال حاضر گلوگاه‌های اصلی جهان در اختیار ایران است، تأکید کرد: کوچکترین اقدام علیه جمهوری اسلامی، در اولین روز جنگ قیمت نفت را ۳ برابر خواهد کرد و این ایران است که در صورت حمله نظامی، تصمیم نهایی را خواهد گرفت.
به گزارش فارس،کریم عابدی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تهدیدات اخیر برخی قدرت‌های غربی گفت: امروز مثلثی که در رأس آن رژیم صهیونیستی و در دو ضلع دیگر آن آمریکا و انگلیس قرار دارد، در محاصره قرار گرفته و چون خود را در خطر می‌بینند، ملت‌های دیگر از جمله ملت ایران را تهدید می‌کنند.

* حیات رژیم صهیونیستی با کوچکترین اقدام علیه ایران برای همیشه پایان می‌یابد

وی افزود: امروز همچنان که اقتصاد سوسیالیستی از همه پاشید، اقتصاد لیبرال هم در حال فروپاشی است از این رو آمریکا و صهیونیست‌ها که تاکنون با تهدید و ارعاب به حیات نامیمون خود ادامه داده‌اند، اقدام به تهدید ملت‌ها می‌کنند اما آنها باید بدانند که حیات رژیم صهیونیستی با کوچکترین اقدام علیه ایران، برای همیشه پایان خواهد یافت.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: این یک حقیقت است که در قرن گذشته تا دهه ۱۹۷۰، دو قطب قدرت در جهان وجود داشت و دنیا به دو ضلع تقسیم شده بود، اما در دهه ۹۰ با فروپاشی نظام کمونیسم، قرار شد که جهان تک قطبی بوده و با تهدید و ترور و ارعاب، دنیا به صورت یک قطبی اداره شود.

* هیئت حاکمه آمریکا دست نشانده بنیاد آیپک است

عابدی اضافه کرد: امروز با گذشت سال‌ها از تلاش استکبار برای ایجاد یک جهان تک قطبی، هیئت حاکمه آمریکا که دست نشانده بنیاد آیپک است، بدون تکیه بر کارتل‌ها و لابی‌های قدرت صهیونیستی نمی‌تواند ادامه حیات سیاسی بدهد از این رو حاکمان یک درصدی آمریکا برای ادامه حیات خود سالانه چندین جنگ به راه انداخته و میلیون‌ها دلار سلاح می‌فروشند.

وی با بیان اینکه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تحت سلطه اسرائیل و آمریکاست، تأکید کرد: ایران عضو رسمی ان پی تی بوده و بر اساس اساسنامه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، این سازمان باید نیازهای هسته‌ای کشورهای عضو از جمله ایران را تأمین کند، امری که تاکنون محقق نشده است.

* قبای تهاجم نظامی به ایران بر تن اسرائیل گشاد است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس اضافه کرد: باید به این نکته هم توجه داشت که صهیونیست‌ها اجازه نمی‌دهند که کسی در رأس آژانس انرژی اتمی قرار گیرد، که وابستگی خود به اسرائیل را ثابت نکرده باشد.

" آمانو در شرایط کنونی باید حقایق را به جامعه بین‌الملل منتقل کند نه اینکه گزارشی آمریکایی - صهیونیستی تهیه و علیه ملت ایران با دروغ‌پردازی پرونده سازی کند".

عابدی اضافه کرد: جمهوری اسلامی از موضوع هسته‌ای عبور کرده و ما امروز یک کشور هسته‌ای و مستقل هستیم از این رو جنگ علیه ایران جنگ علیه بشریت و دموکراسی است، البته قبای تهاجم نظامی به ایران بر تن اسرائیل خیلی گشاد است.

* دروغ پردازی‌های هیئت حاکمه آمریکا دولت اوباما را به سرنوشت شومی دچار می‌کند

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کوچکترین اشتباه موجب محو اسرائیل خواهد شد؛ چراکه در شرایط کنونی دروغ پردازی‌های هیئت حاکمه آمریکا دولت اوباما را به سرنوشت شومی دچار خواهد کرد.

* گلوگاه‌های اصلی جهان در اختیار ایران است/ در صورت حمله نظامی، ایران تصمیم نهایی را می‌گیرد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان این گفت‌وگو با بیان اینکه در حال حاضر گلوگاه‌های اصلی جهان در اختیار ایران است، گفت: کوچکترین اقدام علیه جمهوری اسلامی، در اولین روز جنگ قیمت نفت ۳ برابر خواهد شد و این ایران است که در صورت حمله نظامی، تصمیم نهایی را خواهد گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها