کد خبر: ۲۵۷۵۱
زمان انتشار: ۱۵:۳۲     ۱۷ آبان ۱۳۹۰
مسئول اداره فرهنگی و تربیتی مجتمع آموزش عالی فقه گفت: برخی از طلاب کشور آذربایجان منبرهای اینترنتی و برخی از طلاب پاکستانی نیز تلویزیون اینترنتی را راه اندازی کرده اند.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از قم، حجت الاسلام والمسلمین اکبر امینی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به فعالیتهای اداره فرهنگی و تربیتی مجتمع آموزش عالی فقه تصریح کرد: واحد فوق برنامه، تعمم طلاب و تشکلهای فرهنگی از واحدهای اداره فرهنگی و تربیتی مجتمع آموزش عالی فقه هستند.

وی افزود: مجلات و نشریات در واحد تشکلهای فرهنگی مجتمع تولید و در کشورهای مختلف توزیع می شوند که از ابتدای سال 90 تعداد 32 مجله منتشر شده است.

حجت الاسلام والمسلمین امینی تاکید کرد: نشستهای فرهنگی تربیتی در موضوعات مختلف از جمله بیداری اسلامی از ابتدای سال تاکنون توسط تشکلهای فرهنگی مجتمع آموزش عالی فقه در کشورهای مختلف برگزار شده است.

مسئول اداره فرهنگی و تربیتی مجتمع آموزش عالی فقه ابراز داشت: امسال حدود 25 بروشور توسط طلاب با موضوع بیداری اسلامی، روز قدس و بحرین تولید و منتشر شده است.

وی همچنین از راه اندازی سایتهای فرهنگی خبر داد و گفت: در حال حاضر بیش از 30 سایت فعال فرهنگی داریم که به زبانهای مختلف در حال فعالیت هستند که کمک بزرگی به بیداری اسلامی انجام داده اند.

حجت الاسلام والمسلمین امینی از راه اندازی منبرهای اینترنتی خبر داد و اظهار داشت: برخی از طلاب آذربایجان، منبرهای اینترنتی و برخی از طلاب پاکستانی نیز تلویزیون اینترنتی را راه اندازی کرده اند.

مسئول اداره فرهنگی و تربیتی مجتمع آموزش عالی فقه گفت: تاکنون دوره های روش مناظره، روش ترجمه کتاب، روش نویسندگی، مداحی، خوشنویسی، کامپیوتر و طراحی نشریه، روش بیان احکام تخصصی، آموزش زبان پشتو، علم نجوم و روش تبلیغ ویژه طلاب خارجی برگزار شده است.

وی در ادامه از معمم شدن تعدادی از طلاب در عید غدیر خبر داد و تصریح کرد: امسال حدود 100 نفر برای تعمم و پوشیدن لباس روحانیت ثبت نام کرده اند که تعداد 18 نفر در روز عید غدیر خم به دست یکی از مراجع عظام تقلید معمم می شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها