کد خبر: ۲۵۷۲۶۰
زمان انتشار: ۱۲:۴۵     ۱۱ مهر ۱۳۹۳

حتی اگر توی همه نظرسجنی عادل، شوت ها و ضربه های آکروباتیک در لیست گل های برتر ماه باشند و تفکر سنتی در مورد مفهومی به نام گل زیبا، هنوز در میان فوتبالدوستان دیده شود، باز هم نمی توان منکر این قضیه شد که سجاد شهباززاده، دو تا از بهترین و ناب ترین گل های لیگ چهاردهم را به ثمر رسانده است.

مهاجم شماره 10 استقلال، گلزنی برای این تیم را در هفته دوم و برابر استقلال خوزستان آغاز کرد. ضربه دقیقه نودی او به قلب تیم ویسی، البته بیشتر حاصل کار رمضانی بود. اولین گل خاص او در لیک، سه هفته بعد به ثمر رسید. جایی که آبی های تهران با پاسکارهای استثنایی این موقعیت را فراهم آوردند که سجاد به زیبایی هر چه تمام تر دروازه رحمتی را باز کند. این یکی از تیمی ترین گل های لیگ چهاردهم تا به امروز بوده است. درست تا امروز که سجاد یک گل تیکی تاکایی جالب توجه دیگر به ثمر رساند.

چهارمین گل شهباززاده برای استقلال، روی همکاری خیره کننده او با کرار به دست آمد. نمونه پاسکاری های ژاویستایی این دو نفر را پیش از این کمتر در فوتبال ایران تماشا کرده بودیم. او در زدن ضربه آخر نیز مهارت ویژه ای به خرج داد تا یک گل کلاسیک به ثمر رسانده باشد، آن هم توی شرایطی که آبی ها به شدت توسط رقیب تهدید می شدند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها