کد خبر: ۲۵۷۱۹
زمان انتشار: ۱۲:۰۶     ۱۷ آبان ۱۳۹۰
ظرف مدت ۴ ماه،
دولت انگلیس از ماه آگوست سال جاری میلادی (مرداد ۹۰) تاکنون ۳ هزار معترض به سیاست‌های انگلیس را دستگیر و زندانی کرده است.
به گزارش فارس به نقل از شبکه پر تی وی، دولت "دیوید کامرون" نخست وزیر محافظه کار انگلیس از آگوست  2011 (مرداد 90 ) با چالش‌های بسیاری رو به رو است به طوری که گزارش‌ها نشان می‌دهد پلیس این کشور برای کنترل بر اوضاع 3 هزار شهروند معترض را دستگیر کرده است.

بر اساس این گزارش، پلیس انگلیس 3 هزار تن را در جریان موج نارآمی های این کشور دستگیر و روانه زندان کرد تا شاید بتواند بر اعتراضات سراسری مردمی چیره شود.

پلیس همچنین تاکید کرده است که یکهزار و ۸۰۹ نفر از بازداشت شدگان به دادگاه معرفی شده و 618 نفر از آنها نیز توسط مراجع قانونی محکوم شده‌اند.

در حدود یک ماه پیش، پلیس در گزارشی عنوان داشت 96 تن از دستگیر شدگان محکوم شده‌اند اما اکنون این رقم به 225 نفر افزایش یافته و پلیس انگلیس می‌گوید پرونده یکهزار و ۵۸ معترض دیگر در حال بررسی است.

مسئول تحقیقات پرونده اعتراضات لندن همچنین اظهار کرد که شناسایی و دستگیری در انگلیس ادامه دارد و ما هر روز پرونده‌های جدیدی را باز می‌کنیم.

وی تصریح کرد: برای ما مهم است که مردم متوجه اقدامات ما باشند و بدانند پلیس تنها دستگیر نمی‌کند بلکه متهمان در مقابل اقدامات خود پاسخگو هستند.

پلیس انگلیس یکصدهزار ساعت فیلم از اعتراضات این کشور در اختیار دارد و با شناسایی معترضان به خانه های آنها وارد شده و این افراد را دستگیر می‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها