کد خبر: ۲۵۷۰۷
زمان انتشار: ۱۱:۴۹     ۱۷ آبان ۱۳۹۰
دبیر ستاد حج شرکت فرودگاه‌های کشور از احتمال همکاری شرکت پست با فرودگاه مهرآباد برای تحویل بار حجاج درب منرلشان خبر داد و گفت: برگشت حجاج از تاریح ۱۹ آبانماه و از جده آغاز می شود.
منوچهر سپاسی در گفتگو با مهر با اعلام اینکه زمان برگشت حجاج از ۱۹آبان ماه آغاز می شود، اظهار داشت: نخستین پرواز برای شرکت هواپیمایی ایران ایر است که از جده و در ساعت ۸ و ۵ دقیقه صبح به مقصد فرودگاه مهرآباد پرواز می کند.

دبیر ستاد حج شرکت فرودگاه های کشور با اشاره به تمهیدات پلیس راهنمایی و رانندگی در اطراف فرودگاه مهرآباد، گفت: این تمهیدات از روز چهارشنبه فردا در اطراف فرودگاه مهرآباد انجام می شود تا با ورود حجاج ترافیک در این منطقه کنترل شود.

وی افزود: جلساتی با ۱۶فرودگاه برگزار شد تا با همکاری پلیس و دیگر ارگان های مرتبط حجم بالای جمعیت در زمان بازگشت حجاج کنترل شود و تمهیدات لازم در این باره صورت گیرد.

سپاسی با اشاره به همکاری پست و شرکت فرودگاه های کشور برای ارسال بار حجاج، اظهار داشت: امسال با همکاری شرکت پست قرار شده تا بار توسط پست درب خانه حجاج فرستاده شود تا از معطلی حجاج برای دریافت بار کاسته شود.

مشاور مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور، افزود: این روش تنها در فرودگاه مهرآباد اجرا می شود زیرا بیشترین پروازهای حج از این فرودگاه انجام شده است البته هنوز اجرای این روش قطعی نیست و سازمان حج و زیارت معتقد است که باید از سال آینده این طرح به اجرا برسد.

وی با بیان اینکه سازمان حج و زیارت به کارکارشناسی بیشتر برای این طرح تاکید دارد، گفت: فعلا مشغول بررسی طرح هستیم زیرا به اعتقاد ما اگر امسال اجرا شود بهتر است.

سپاسی افزود: امسال پروازها با بوئینگ ۷۴۷ و ایرباس انجام گرفته است بنابراین با ورود هر هواپیما به مهرآباد حدود ۴۰۰ نفر وارد می شوند که با درنظرگرفتن بار حجاج، حجم بالایی از ترافیک را منجر خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها