کد خبر: ۲۵۶۹۵۵
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۱۰ مهر ۱۳۹۳
بازیکن باتجریه تیم فوتبال استقلال گفت: «همه می‌ گویند از بچگی استقلالی یا پرسپولیس هستند ولی من از بچگی عاشق ملوان بودم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از سرویس ورزشی جام نیوز، پژمان نوری که سابقه پوشیدن پیراهن ملوان را دارد معتقد است که از کودکی تا حالا عاشقانه ملوان را دوست دارد.

 

نوری از علاقه اش به ملوان و علت جدایی اش از این تیم می‌ گوید:

 

* هر چه دارم از ملوان دارم

بازی های استقلال مقابل ملوان همیشه سخت بوده، چه در گذشته و چه حالا همیشه سخت بود. من ملوان را خیلی دوست دارم، از بچگی هم عاشق ملوان بودم هنوز هم عاشق این تیم هستم. هر وقت برای هر تیمی بازی کردم باز هم عاشق ملوان بودم به خاطر اینکه من باید قدردان این تیم باشم و هر چه دارم از این تیم است.

 

* بازی زیبای استقلال و ملوان

ملوان تیمی هست که جلوی تیم های بزرگ خوب بازی می‌ کند. اگر نتیجه نگرفته ولی فوتبال خوبی را ارائه داده است، استقلال هم به خاطر 3 باختی که آورده شرایطش سخت شده و نیاز به 3 امتیاز این بازی دارد. به نظر من هر دو تیم برای برد به زمین می‌ آیند برای همین بازی زیبایی را به نمایش می‌ گذارند.

 

* با برگشتن بیگ زاده و کریمی به پست خودم بازمی‌گردم

من دوست دارم در پست خودم بازی کنم اما خب بازی کردن در پست های غیرتخصصی در چند دیدار اخیر اتفاق افتاده که معمولا کارایی یک بازیکن را پایین می‌ آورد خیلی ها به من می‌ گویند برو صحبت کن که در پست خودت بازی کنی ولی من همیشه معتقدم که وقتی تیم مشکل دارد آدم باید با معرفت باشد، دست امیر قلعه‌نویی با مصدومیت یعقوب کریمی و هاشم بیگ زاده بسته بود. حالا انشاءالله با برگشت کریمی و هاشم من بتوانم در هافبک وسط خودم را نشان بدهم اما مهمتر از همه این است که استقلال نتیجه بگیرد و قهرمان شود.

 

* در ملوان می‌ ماندم تیم به لیگ یک سقوط می‌ کرد

اگر از من بپرسید که با وجود علاقه زیادی که به ملوان دارم از این تیم جدا شدم دلیلش این است که یکسری مسائل در سال گذشته در باشگاه به وجود آمد که من صلاح دیدم در این تیم نمانم چون اگر می‌ مانم ملوان به لیگ یک سقوط می‌ کرد. این حرفی هم که می‌ زنم هیچ ربطی به حاشیه درست کردن ندارد مساله سیاست باشگاه است. اما وقتی من از تیم جدا شدم چون سیاست باشگاه عوض شد ملوان هم نتایج خوبی گرفت.

 

* همه بازی های ملوان را در استادیوم می‌ دیدم

همه می‌ گویند از بچگی استقلالی یا پرسپولیس هستند ولی من از بچگی عاشق ملوان بودم، آن موقع که نمی‌ دانستم می‌ خواهم فوتبالیست شوم اما از بچگی بازی های این تیم را در استادیوم نگاه می‌ کردم. یادم می‌ آید که در یک بازی به استادیوم رفتم که قایقران به وحید قلیچ 2 گل زد حتی ساعت بازی هم یادم می‌آید، ساعت 6 بود. فکر می‌ کنم خوش شانس بودم که در تیمی که عشق دوران بچگی ام بوده توانستم بازی کنم. من سعی می‌ کنم تا جایی که بتوانم بازی کنم تا اینکه به فکر مربیگری باشم امسال هم دوست داشتم برگردم به شهر خودم اما متاسفانه یکسری مسائل باعث شد که نتوانم در ملوان بازی کنم. امیدوارم هوادارانی که فردا به استادیوم می‌ آیند شاهد بازی خوب از هر دو تیم باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها