کد خبر: ۲۵۶۷۴۷
زمان انتشار: ۲۰:۴۴     ۰۹ مهر ۱۳۹۳
سرمربي پيکان ادعا مي کند حضور علي کريمي در تمرينات اين تيم روحيه بازيکنان را زياد مي کند.
به گزارش 598، منصور ابراهيم زاده در اين باره به "ورزش سه" گفت: حضور علي کريمي در تمرينات تيم ها چيز عجيبي نيست.من زماني  که در ذوب آهن ، نفت تهران و راه آهن هم مربيگري مي کردم هميشه مربيان تيم ملي به سرتمرين هاي مي آمدند. مربيان تيم ملي براي اين که با مربيان باشگاهها به نقطه نظر مشترک برسند و براي اين که عملکرد بازيکنان تحت پوششان را زير نظر بگيرند بايد در تمرينات تيم شرکت کند. حالا هم که علي کريمي به تمرينات پيکان آمده بازيکنان انگيزه زيادي گرفته اند چون همه دوستش دارند. حتي شما خبرنگاران هم براي حضور علي کريمي در تمرين پيکان هستيد نه مربيان تيم ملي. خود من شخصا اعتقاد دارم علي کريمي مي تواند براي تيم ملي مثمر ثمر باشد.
او در مورد اين که خيلي به حضور علي کريمي در تيم ملي انتقاد دارند هم گفت:اين مساله بستگي به اين دارد که شما از علي کريمي چه مي خواهيد. کريمي مي تواند باعث انسجام بين بازيکنان شود. شما ديده ايد  که بازيکنان چه رابطه نزديکي با علي کريمي  دارند. از نظر من حضور او مي تواند براي تيم ملي مثمر ثمر باشد.
او در پاسخ به اين سوال که آيا حضور روي نيمکت تيم ملي براي علي کريمي زود نبود هم گفت: وقتي شخصي در مسووليت جديد قرا مي گيرد بايد سعي کند خودش را با شرايط آنجا وفق دهد. علي کريمي هم بايد همين کار را انجام بدهد. شما ديديد کلينزمن يا رايان گيگز هم خيلي زود مربيگري را شروع کردند و اين چيز جديدي نيست.
ابراهيم زاده در باره بازي تيمش با صبا هم گفت: صبا تيم سختکوشي است که در خارج از خانه نباخته است. اين تيم در بازي هاي خارج خانه که با ملوان، سپاهان و پديده برگزار کرده نباخته است ولي ما در آرامش به پيروزي در اين بازي فکر مي کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها