کد خبر: ۲۵۶۳۲۹
زمان انتشار: ۲۰:۱۱     ۰۸ مهر ۱۳۹۳
رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان از دستگیری عامل انتشار محتویات غیر اخلاقی درفضای مجازی توسط پلیس فتا گلستان خبر داد.
به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا ، سرهنگ 'حبیب ا... رجبلی' گفت: با رصد فضای مجازی و همچنین اقدامات فنی و اطلاعاتی توسط کارشناسان پلیس فتا گلستان، وبلاگی که اقدام به انتشار محتویات غیر اخلاقی کرده بود ،شناسایی و با تشکیل پرونده، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: طی هماهنگی قضایی، فردی به عنوان مدیر وبلاگی که در سطح بخش کمالان از توابع شهرستان 'علی آبادکتول' اقدام به بارگذاری مطالب و انتشار محتویات غیر اخلاقی در فضای مجازی می کرد را دستگیر کنند.

رییس پلیس فتا گلستان با اشاره به اعتراف متهم به بزه انتسابی خود گفت: وی انگیزه خود از این اقدام را افزایش بازدید کاربران از وبلاگ ، سرگرمی و کنجکاوی در فضای مجازی اعلام کرده است.

به گفته وی متهم به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ رجبلی افزود: برابر ماده 14 قانون جرائم رایانه ای، هر شخصی به وسیله سیستم های رایانه ای یا مخابراتی یا حامل های داده محتویات مبتذل و مستهجن را تولید، ارسال، منتشر، توزیع یا معامله کند یا با قصد ارسال، انتشار ، تجارت تولید یا ذخیره و نگهداری کند به حبس از 91 روز تا دو سال و یا جزاء نقدی از پنج تا چهل میلیون ریال و یا هر دو مجازات محکوم خواهند شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها