کد خبر: ۲۵۶۰۹۴
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۰۸ مهر ۱۳۹۳
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: «شاید کی‌روش به من اعتقاد ندارد و دلیل دعوت نشدنم ضعف فنی نیست.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، میلاد فخرالدینی بابت عدم دعوتش به تیم ملی، خیلی ناراحت است و تاکید می کند که دوباره در حقش اجحاف شده است، درست مثل چند ماه قبل که می توانست در جام جهانی باشد ولی دعوت نشد.

 

اما با این حال فخرالدینی ناامید نشده است و می خواهد تلاشش را دو چندان کند تا شاید بتواند در ادامه نظر کادر فنی تیم ملی را جلب کند.

 

گفتگوی این بازیکن را می خوانید.

 

* خیلی ها پیش بینی می کردند به اردوی تیم ملی دعوت شوی اما این اتقاق رخ نداد. در این مورد چه صحبتی داری؟

- واقعا نمی دانم دلیل اینکه دعوت نشدم چیست. در این مدت همیشه سعی کردم بهترین باشم. نظر خیلی ها هم بر این بود که دعوت می شوم اما این اتفاق رخ نداد. مربیگری سلیقه ای است و شاید کی روش هم به من اعتقاد ندارد و به همین خاطر دعوتم نمی کند وگرنه عملکردم خوب بود و دلیل دعوت نشدنم ضعف فنی من نیست.

 

* واقعا معتقدی کی روش به تواعتقادی ندارد؟

- من باید در جام جهانی بازی می کردم اما چون کی روش اعتقادی به بازی ام نداشت دعوت نشدم. با اینکه حقم بود باشم، اما با این قضیه کنار آمدم و سعی کردم روحیه ام را حفظ کنم. خودم را نباختم و بعد از آن به تیم بزرگی مثل استقلال رسیدم و در این تیم بزرگ هم خوش درخشیدم. اگر ضعف داشتم که نمی توانستم به تیم بزرگی مثل استقلال برسم. همین که می دانم دلیل عدم دعوتم ضعف فنی ام نیست، برایم کافی است.

 

* کسانی که در پست تو به تیم ملی دعوت شده اند را چطور ارزیابی می کنی؟

- فکر نمی کنم بهتر از من باشند. همه می گفتند که در لیگ بهترین هستم. در هر صورت برای آنها آرزوی موفقیت می کنم.

 

* عدم دعوتت به تیم ملی باعث نمی شود که از نظر روحی افت کنی؟

- نه. دیگر پرونده تیم ملی را می بندم و به استقلال فکر می کنم. وقتی دعوت نشدم چرا باید آن را درگیر روح و ذهنم کنم و بازی هایم در استقلال را هم از دست بدهم؟ به آخر دنیا نرسیده ام که بخواهم روحیه ام را از دست بدهم. اتفاق انگیزه ام بیشتر از قبل هم شده است. می خواهم از این به بعد بهتر از قبل هم باشم تا این بار اگر دعوت نشدم، همه بابت عدم دعوتم، از کادر فنی تیم ملی انتقاد کنند. در شرایط فعلی ترجیح می دهم که به استقلال فکر کنم.

 

* سه هفته است که از کسب نتیجه ناکام مانده اید. چرا؟

- در سه بازی گذشته تنها چیزی که باعث عدم نتیجه گیری مان شد، بدشانسی بود. اگر مشکل فنی داشتیم، لیگ را آنطور خوب و طوفانی شروع نمی کردیم. هر چند که خیلی ها این سه بازی را دستاویزی برای به حاشیه بردن تیم مان قرار داده اند، اما بدانند که به هدف شان نخواهند رسید. از بازی با ملوان به روزهای خوب مان بازمی گردیم. حالا خوب است که تیم دوم جدول هستیم وگرنه معلوم نبود چه چیزهای راجع به تیم مان می گفتند.

 

* این روزها شایعات زیادی پیرامون تغییر و تحول در کادرفنی تیم شنیده می شود. در این خصوص چه صحبتی داری؟

- تمام این حرف ها ساخته ذهن عده ای افراد بیمار است. دیدید که مدیران باشگاه تمامی این اخبار را کذب عنوان کردند. امیرخان بهترین مربی ایران هستند بهتر از ایشان پیدا نمی شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها