کد خبر: ۲۵۵۹۵۱
زمان انتشار: ۲۳:۱۷     ۰۷ مهر ۱۳۹۳
سرمربی تیم نفت گفت:ما جوان زیاد داریم و تیم مان طوری است که همیشه باید مراقبت کنیم.
به گزارش 598،علیرضا منصوریان پس از پایان تمرین امروز تیم نفت تهران  درباره تمرین امروز تیمش به خبرنگار عنوان کرد:تمرین امروز 48 ساعت پس از بازی سخت و دشوار مقابل فولاد برگزار شد.ما در یکی،دو روز اخیر سعی کردیم زیاد به بازیکنان فشار نیاوریم و تمرینات سبکی را برگزار کنیم.

 

سرمربی نفت ادامه داد:باعث افتخار من بود دو عزیز و اسطوره فوتبال ملی میهمان ما بودند که مارکار آقاجانیان و علی کریمی را شامل می شد.حضور آنها باعث قوت قلب بازیکنان نفت شد.کریمی شروع فوتبالش از نوجوانان نفت بوده و به نظر من یکی از بهترین های تاریخ فوتبال ما بوده است.از انتخاب کی روش و فدراسیون تشکر می کنم.از صمیم قلب برای کریمی آرزوی موفقیت می کنم.این انتخاب باعث می شود فاصله میان مربیان ایرانی با کی روش کم شود.کریمی چون فوتبالیست فوق العاده باهوشی بود می تواند در کادر فنی و کار مربیگری تیم ملی هم موفق ظاهر شود.

 

وی درباره جلسه خود با کریمی گفت:ما با او و مارکار جلسه نیم ساعته ای داشتیم.پیغام کی روش به ما منتقل شد.به کریمی هم پیراهن نفت را اهدا کردیم و امیدواریم موفق باشد.

 

منصوریان درباره انتخاب کریمی به عنوان مربی تیم ملی افزود:کریمی بهترین انتخاب بود.او بالای 100 بازی ملی دارد.وقتی کی روش او را انتخاب می کند و کنار این مربی تا جام جهانی روسیه بماند اتفاق مهمی است.کار با کی روش مثل یک دانشگاه کوچک می ماند.او انسان فوق العاده باهوشی است و اگر بداند طرف مقابلش چیزی برای یادگرفتن دارد همه دانشش را در اختیار او می گذارد.به نظر من از همین هفته پیش که کریمی انتخاب شد در رنکینگ مربیان بزرگ قرار گرفت.حالا باید فن مربیگری را هم تجربه کند.باید کمک کنیم یک مربی بزرگ به جمع مربیان ملی مان اضافه شود.من در طول 45 ماه کار با کی روش چیزهای زیادی از او یاد گرفتم.

 

وی تاکید کرد:امروز تمرین نفت با نشاط خاصی همراه بود و بازیکنان با جان و دل کار کردند.اگر علی کریمی و یا مربی بزرگ دیگر ملی با بازیکنی صحبت کند آن بازیکن با جان و دل می پذیرد.

 

سرمربی نفت درباره اینکه آیا روند تیمش در لیگ برتر ادامه خواهد داشت گفت:ما جوان زیاد داریم و تیم مان طوری است که همیشه باید مراقبت کنیم.روشی که بازی می کنیم و بازیکنان هم انجام می دهند روش خوبی است.تمرینات خوبی را پشت سرمی گذاریم و اطمینان دارم نتایج خوب مان ادامه خواهد داشت.

 

منصوریان درباره اینکه قلعه نویی گفته است ملی پوشان در لیگ پس از جام جهانی ضعیف ظاهر شدند تصریح کرد:من چون مربی تیم دیگری هستم  نظری در این باره ندارم چون فقط دو بازیکن داشتم که آنها همچنان در تیم من عالی هستند.خوشحالم بازیکنان ما تازه به تیم ملی دعوت شده اند و امیدوارم این تعداد به 5 یا 7 برسد.

 

کاپ


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها