کد خبر: ۲۵۵۸۸۱
زمان انتشار: ۱۹:۵۷     ۰۷ مهر ۱۳۹۳
رئيس هيات فوتبال استان اصفهان ادعا مي‌کند وظيفه تامين آب‎هاي آشاميدني هر تيمي به عهده خود باشگاه است و تيم ميزبان تعهدي بر اين مساله ندارد.
به گزارش "ورزش سه"، 2 سال پیش بازیکنان پرسپولیس در بازی با سپاهان به خاطر آب‎هایی که بین دو نیمه مصرف کرده بودند به نوعی مسموم شدند و نتوانستند بازی را در شرایط عادی ادامه دهند. ابرقویی‎نژاد درباره اتفاقی که رخ داد به "ورزش سه" گفت: من همان زمان هم مصاحبه کردم و مواضع من مشخص است. هیات فوتبال هیچ مسوولیتی برای برگزاری بازی‎ها ندارد و همانطور که قبلا هم گفتم اینکه بازیکنان پرسپولیس مسموم شدند مقصرش باشگاه سپاهان هم نبود. وقتی تیمی می‌ خواهد به شهرستان برود و در آنجا بازی کند خودش مسوول انتخاب هتل و تامین مایحتاج بازی هاست. پرسپولیسی‎ها خودشان آب‎هایشان را به اصفهان آورده بودند و همان موقع هم اتهامی به باشگاه سپاهان وارد نبود.

او ادامه داد: نمی‌دانم چرا در آن زمان تمام نگاه‎ها به باشگاه سپاهان بود ولی یک نکته واضح وجود داشت. این همه تیم به اصفهان رفته بودند و هیچ مشکلی برایشان پیش نیامده بود، از همین می‌ توانید بفهمید که باشگاه سپاهان در این زمینه بی تقصیر است.

او در مورد صحبت های بازیکنان، کادرفنی و مدیران پرسپولیس در آن دوره گفت: من کاری با مصاحبه آنها ندارم ولی ماجرای آب‎های آلوده هر چه که بود، یک ماجرای درون تیمی بود. در این شک نکنید، در آن زمان پرسپولیس مشکلات زیادی داشت و با نگاهی به چند هفته قبل و بعد بازی می‌توانید متوجه این موضوع شوید. نمی‌دانم چه کسی این آب‎ها را به بازیکنان داده بود ولی هر چه که بود یک موضوع درون تیمی بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها