کد خبر: ۲۵۵۶۷۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۰۷ مهر ۱۳۹۳
رئیس کمیته استیناف گفت: «اگر فرض کنیم باشگاه پرسپولیس فردا پرونده صادقیان را به کمیته استیناف ارسال کند همان روز در جلسه این موضوع مطرح خواهد شد و درباره رای صادره تبادل نظر می کنیم.»

به گزارش پایگاه 598 به نقل ازجام نیوز، علیرضا صالحی درباره پرونده پیام صادقیان و مهرداد پولادی پاسخگوی سوالات بود که در ادامه می خوانید:

 

* صحبت هایی مبنی بر بخشش زودتر از موعد پیام صادقیان شنیده شده است، آیا وی می تواند به بازی با سپاهان برسد؟

- تاکنون هیچ پرونده ای مبنی بر درخواست بخشش صادقیان به دست ما نرسیده است و من از این موضوع اطلاعی ندارم.

 

* با توجه به جزئیات پرونده صادقیان آیا او شامل تخفیف و بخشش این کمیته خواهد شد؟

- ابتدا باید پرونده به دستمان برسد و بعد در خصوص حکم آن تصمیم گیری کنیم. مادامی که پرونده ای مطرح نشده و ما از جزئیات آن اطلاعی نداریم نمی توان درباره حکم آن اظهارنظر کرد.

 

* به لحاظ زمانی اگر فرض کنیم پرسپولیس دوشنبه درخواست تجدیدنظر در حکم صادقیان را به شما ارائه دهد امکان دارد او در بازی با سپاهان پرسپولیس را همراهی کند؟

- استیناف روزهای دوشنبه جلسه دارد. اگر فرض کنیم باشگاه پرسپولیس فردا پرونده صادقیان را به کمیته استیناف ارسال کند همان روز در جلسه این موضوع مطرح خواهد شد و درباره رای صادره تبادل نظر می کنیم و در نهایت نتیجه را اعلام خواهیم کرد. اگر پاسخ مثبت باشد صادقیان می تواند مقابل سپاهان بازی کند.

 

* و اگر پرسپولیس فردا این دادخواست را ارائه نکند؟

- باید تا جلسه بعدی این کمیته که دوشنبه هفته بعد خواهد بود صبر کند.

 

* و اینكه گفته می شود احتمال کاهش محرومیت صادقیان ضعیف است، تا چه حدی صحت دارد؟

- با توجه به اینكه ما یک بار این حکم او را بررسی کرده ایم و محرومیتش را از سه ماه به دو ماه کاهش داده ایم، شانس تخفیف مجدد كمتر می شود.

 

* آیا پرونده‌ای برای رسیدگی مجدد به رای کمیته انضباطی مهرداد پولادی به کمیته استیناف آمده است؟

- خیر ما در جلسه فردا پرونده‌ای در خصوص رسیدگی به وضعیت مهرداد پولادی نداریم اما در خصوص وضعیت مهرداد اولادی جلسه‌ای داریم که آن هم مربوط به مطالبات سال گذشته‌اش می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها